Skocz do zawartości

Telefon nie dotykowy do ... 500 zł ?


masseur

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Chciałbym kupić telefon NIE dotykowy w cenie do (w sumie nie znam się na tych cenach xD)... 500 zł ? 700 zł ? :D

Telefon służyć będzie praktycznie tylko do tego, do czego telefon ma służyć, czyli dzwonienia, SMSowania (niezbyt często), robienia zdjęć i kręcenia filmów ...

Na czym mi zależy?:

1. Wysoka jakoś rozmów

2. W miarę dobry aparat (w sumie nawet 3.2 mpx by starczyło)

3. Lampa błyskowa

4. Dobra obudowa

5. W miarę fajny design.

Odnośnik do odpowiedzi

nowy uzywany?

bo jak cos to mozna

nokie e72

procek 600mhz na ten telefon starcza

ekran 2,4 cala

aparat 5mpx z lampa a jezeli latarka potrzebna spacja i wlacza nam sie latarka:P

jezeli symbian to nie problem dobry telefon

zalety

czytelny ekran pod duzymi katami super czytelny

qwerty

dobrze wykonana

aparat

wersja biala wspaniala wyglada bosko

Odnośnik do odpowiedzi

E72 jeżeli chcesz cegłę, a jeżeli nie to e75, klasyczny telefon ,ale z wysuwaną qwerty ;) jeżeli zależy ci na bateri to e52 :) nadaję się do wszystkiego co prawda nie ma qwerty w przeciwieństwie do e 72 i e75, ale da się na nim pisać :)

  • Upvote 1
Odnośnik do odpowiedzi

Ma być nowy :)Aha.. i nie dodałem chyba najważniejszego. Ma być prosty w obsłudze :D

Wysuwana qwerty odpada... wgl nie musi być qwerty nawet :D I nie ma być to cegła :D Chcę po prostu prosty w obsłudze, dobry telefon z ładnym designem, dobrą obudową i w miarę dobrym aparatem z lampą błysk :D

Odnośnik do odpowiedzi

Skoro ma budżet ponad 500 zł to trochę szkoda na przestarzały C902, sam go miałem (mam w szufladzie ;D) ,sądzę że nówkę E52 ,świetna bateria, aluminiowa obudowa (nie cała ,ale częściowo) no i dość zgrabna ,w osłudze, jak to nokia ,dość intuicyjna .

Odnośnik do odpowiedzi