Skocz do zawartości

[E52] Nie włącza się, tylko wibruje


Zaredir

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ponownie :-) Mam dość pilny problem. E52 trafiła w moje ręce bo ma stary soft, generalnie zrywa połączenia bluetooth z słuchawką. Bateria do pełna, Ovi Suite, kopia zapasowa, druga karta sim żeby nikt nie zadzwonił, włączam - wibracja i czarny ekran.

Batera na 10 sekund poza telefon - brak reakcji.

Ładowarka/kabel USB - brak reakcji.

Kombinacja * 3 zielona POWER - brak reakcji.

Jedyne co wygooglowałem to uszkodzenie procesora. Ale to dość wątpliwe w telefonie cały czas używanym, bez upadku, ręcznie go wyłączam i nagle trup? Aktualnie wisi pod ładowarką, dowiem się co z gwarancją i dopiero będę kombinował - sprawdzę co w środku, przeczyszczę styki i ewentualnie wgram soft. Przyznam że ostatnio 'wypadłem z obiegu', ale taki numer zdarzył mi się po raz pierwszy.

Ma ktoś może jakiś pomysł co z nim zrobić?

Odnośnik do odpowiedzi

Jeśli zdycha ot tak sobie to najprawdopodobniej masz egzemplarz z wadliwą PCB (procesor o którym wspomniałeś).

Spróbuj ją postawić Phoenixem w Dead mode ale to pomoże tylko na chwilę (pamiętaj żeby wgrać soft z identycznym PC - nie będzie problemów z gwarancją).

Najprawdopodobniej czeka cię Nokia Care i naprawa gwarancyjna. Jeśli masz zniszczona obudowę to może przy okazji wymienią ;)

  • Upvote 1
Odnośnik do odpowiedzi

Zero różnicy, ale zauważyłem że wibruje raz lub dwa razy - tak jakbym go włączał i wyłączał. Nie działa ekran i podświetlenie klawiatury, ale właśnie próbuję go włączyć na 'czuja' i podpiąć pod pc suite - może coś ruszy

Odnośnik do odpowiedzi

Wiesz to nawet nie o to chodzi.

W ten sposób najłatwiej zdiagnozować. Jeśli po wgraniu softa nie wstanie, lub wstanie ale zacznie się resetować czy najzwyczajniej w świecie znów się położy to padła płyta.

I tak miałeś aktualizować soft to jest dobra metoda ;)

Odnośnik do odpowiedzi

tylko że aktualizując przez Ovi/PC Suite nie naruszam warunków gwarancji. Dlatego osobiście kupuję używki - taniej, gwarancja rozruchowa i po sprawie :) Jutro telefon jedzie do serwisu na gwarancję, więc jeśli możesz to zamknij temat. Wielkie dzięki za pomoc ;)

Odnośnik do odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...