fatalnyserwisnokia 0 Napisano 13 Grudzień 2010 Zgłoszenie Share Napisano 13 Grudzień 2010 Ponad miesiac temu oddalem telefon z zepsutym klawiszem nawigacji i niedzialajacymi klawiszami 1 i 4 do serwisu, telefon wrocil ze zlamana obudowa i niedzialajacymi klawiszami 1 i 4, zostal tylko wymieniony klawisz nawigacji. Telefon oddalem wiec ponownie do serwisu i po 14 dniach wrocil nietkniety. Od tamtej pory kontaktowalem sie z Nokia Poland minimum 5 razy i jedyna odpowiedz jaka otrzymalem to" "...zażalenie dotyczące naprawy przez Autoryzowany Punkt Sprzedaży i Serwisu Nokia Care Contact-tel oraz Centrum Serwisowym Nokia Sacel Polska telefonu Nokia E52 o numerze IMEI: 3XXXXXXXXXXXX1 zostało przez nas gruntownie przeanalizowane i naszą odpowiedź przedstawiamy poniżej... , ...Aparat prawidłowo przeszedł testy serwisowe i spełnia wszystkie normy określone przez producenta.... , ...Z wyrazami szacunku Nokia Poland..." Jesli polamany telefon, z niedzialajacymi klawiszami spelnia wszystkie normy okreslone przez producenta to czas zmienic producenta. Szacunek dla klienta widac lezy nisko na polce priorytetow Nokia. Odnośnik do odpowiedzi
.:RaDeK:. 5 Napisano 15 Grudzień 2010 Zgłoszenie Share Napisano 15 Grudzień 2010 Oddaj to konkurencyjnego serwisu. Nie mogę go reklamować ale jest to największy serwis Nokii w Polsce ( więc go szybko znajdziesz lub zapytaj mnie na PM ). Wymienią ci obudowę jak poprosisz i naprawią. Odnośnik do odpowiedzi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się