Skocz do zawartości

TELEFON NOKIA N95


zenek123121

Rekomendowane odpowiedzi

Więc tak, jestem posiadaczem już 2 noki n95 8gb.

i mam problem, bo ma angielskie menu.

Dlaczego przez nss jak biorę scan i wyskakuje na dole error.

proszę o wytumaczenie tego incydentu.

jak nie da się przez nss to jak inaczej najlepiej linki do download czy coś, bo jestem jeszcze w to zielony a zaczynam się powoli w to bawić.

czytałem że jakies sterowniki do kabla czy coś.

przed formatem miałem to samo.

sciągałem inne wersje i nagle weszło, ale teraz już nie.

proszę o wyjaśnienie krok po kroku jak wgrać polskie menu.

bedzię + pozdrawiam.

Odnośnik do odpowiedzi

Pobierz Phoenixa np.:

http://rapidshare.com/files/285600513/Phoenix_2009.20.010.39068.exe

Paczkę z oprogramowaniem np.:

http://rapidshare.com/files/324999403/RM-320_EURO_35.0.001_v7.0_N95-8GB.exe

Zainstaluj Phoenixa, zainstaluj paczkę z softem (upewnij się że soft który podałem ma taki sam lub wyższy numer tzn. w telefonie masz 35.0.001 lub mniejszy).

Odpal Phoenixa, w Manage connections upewnij się że USB jest na górze (jeśli nie jest to przesuń i daj apply), Podłącz (włączony w trybie PC Suite) telefon i wybierz Scan product.

Gdy Phoenix wykryje fona we Flashing wybierz Firmware update. W okienku masz pasek Product code kliknij na przycisk znajdujący się po drugiej stronie (ten z trzema kropkami).

W nowo otwartym oknie odznacz Detect Product Automatically i wybierz z listy soft oznaczony numerkiem 0550378(Polski PC dla N95 8GB)

Po tym kliknij OK a później Refubrish poczekaj aż program zakończy wszystkie operacje (Po zakończonym flashowaniu Phoenix wyświetli komunikat o treści: Product flashing succeeded. (...), a telefon się zrestartuje)po tym wszystkim będziesz miał świeżego polskiego softa.

Upewnij się ze twoja nokia to wersja RM-320 oraz że soft znajdujący się w komórce nie jest wyższy niż ten co podałem (nie powinien być)

  • Upvote 2
Odnośnik do odpowiedzi