Skocz do zawartości

Play online 500MB UWAGA!


Kasias

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Piszę bo chcę wszystkich ostrzec przed Operatorem sieci Play która stosuje nieuczciwe zagrywki.

Zacznę od początku, włączyłam usługę Play online 500MB za 5 zł.

Podłączyłam telefon do komputera i weszłam do internetu.

Jakie było moje zdziwienie jak chciałam sprawdzić stan wykorzystanych MB.

Po chyba czterech dniach urzutowania okazało się że mam do zapłaty rachunek za internet 552.10gr

Okazało się że usługa którą włączyłam jest aktywowana po 24h.

A komputer prawdopodobnie pościągał jakieś aktualizacje.

Za dużo nie korzystałam z internetu a tu taka niespodzianka.

Napisałam do działu Obsługi Klienta w tej sprawie i poprosiłam o rozłożenie na raty rachunku ponad 600zł.

Tu zaczęły się problemy bo moje pismo nie chcieli rozpatrzyć bo nie podałam wcześniej adresu do kontakty e-mailem.

Po czterech meilach otrzymałam odpowiedz że przykro im ale nie rozłożą płatności na raty, argument że nie opłacałam faktur w terminie.

Może raz się zdarzyło ale tylko przez to że faktura przysłali mi za późno.

Jestem załamana podejściem tej firmy do klient.

Już nie mogę się doczekać końca umowy.

Odnośnik do odpowiedzi
  • 2 months later...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...