Skocz do zawartości

SE Yari (U100i)


RM5

Rekomendowane odpowiedzi

Problem dotyczy funkcji GPS w SE Yari. Telefon kupiłem 3tygodnie temu w ofercie mix sieci Play. Wyświetlane lokalizacje różnią sie od tej właściwej o kilkadziesiąt kilometrów niezależnie od miejsca w ktorym jestem i aplikacji GPS z której korzystam.Co ciekawe gdy włoże karte z Ery GPS działa bardzo dokładnie. Mam poprawnie skonfigurowany telefon, zresetowałem również ustawienia telefonu i zaktualizowałem oprogramowanie, ale problem występuje nadal. Czym to może być spowodowane?

Odnośnik do odpowiedzi
  • 1 month later...

Widzisz jestem w 100% pewien, że jest to wina operatora sieci "Play". Aczkolwiek mogą też być problemy z kartą (Uszkodzenia) więc polecam iść do najbliższego punktu "Play" i poprosić o wymianę starej karty na nową. (Nie zmienisz numeru, ale dostaniesz nową kartę z tym samym numerem)

Odnośnik do odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...