Skocz do zawartości

Zmiana softu w LG KU990i


Powers

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

chciałbym zmienić oprogramowanie w moim LG'ku na symbian lub WM (jest mi to obojętne na który), wiem ze trafią się "znawcy" którzy będą twierdzić ze to niemożliwe ale wiem, że tak nie jest wielokrotnie widziałem tak przerobione różne tel...poza tym jestem informatykiem i jest dla mnie oczywiste że jeśli chodzi o oprogramowanie to jest wiele dróg...

Ludzi którzy się na tym naprawdę znają proszę o pomoc :)

Pozdrawiam Smile

Odnośnik do odpowiedzi

Heh to powiedz mi informatyku jak chcesz to zrobić?? Odpalisz system pisany pod procesory ARM na PC z procesorem X86 bez emulacji po prostu go instalując? Gdyby top było takie proste to już dawno połowa użytkowników SE (telefonów bardzo podatnych na modding chodziła by na jakimś OS w stylu Symbian WM etc.). Pokaż mi tele które widziałem powiedz jaki to był system i jaki telefon. Widziałem N95 na których odpalono emulatorem Windowsa 3.x i 95 ale to był emulator w rzeczywistości pracował symbian. A teraz powiedz mi "informatyku" albo lepiej napisz w języku J2ME aplikację która zadział na LG Viewty i będzie emulatorem np. Symbiana (nawet w wersji 7 bo v9.3 w życiu nie ruszy na viewty). Viewty z trudem ogarnia soft który ma w sobie:D

Ja powiem inaczej trafią się znawcy którzy stwierdzą ze się da.

W sumie ja w swoim C902 zainstalowałem Windowsa XP i co mnie też uwierzysz??

BW_HS_C902_49m.jpg

Edytowane przez vel.Syntium
wstawiaj na przyszłość minuaturki // Synt.
Odnośnik do odpowiedzi

Co prawda tel. z innym softem które widziałem to SE czy NOKIA(pewnie to również emulatory), za LG nigdy nie przepadałem...

Dobrze więc, rozumiem że nie jest to możliwe...a programuje w "C" więc w JAVA ci nic nie napisze ;p