PatrycjaP 0 Napisano 30 Grudzień 2009 Zgłoszenie Share Napisano 30 Grudzień 2009 Witam. Od niedawna jestem szczęśliwą posiadaczką telefonu Samsung C3050. Telefon jest świetny, jednak mam pewien problem. Gdy podłączam telefon przez kabel USB do komputera, komputer sygnalizuje dźwiękiem, ( niepowodzenie podłączenia USB). Dodam, że w zestawie z telefonem nie dostałam ani kabla USB ani oprogramowania. Ze strony Samsunga pobrałam Samsung New PC studio..i nic... Jeżeli wiecie co zrobić, lub w jakikolwiek sposób uporaliście się z problemem liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam. Odnośnik do odpowiedzi
1rogalik5 0 Napisano 8 Styczeń 2010 Zgłoszenie Share Napisano 8 Styczeń 2010 Witam. Od niedawna jestem szczęśliwą posiadaczką telefonu Samsung C3050. Telefon jest świetny, jednak mam pewien problem. Gdy podłączam telefon przez kabel USB do komputera, komputer sygnalizuje dźwiękiem, ( niepowodzenie podłączenia USB). Dodam, że w zestawie z telefonem nie dostałam ani kabla USB ani oprogramowania. Ze strony Samsunga pobrałam Samsung New PC studio..i nic... Jeżeli wiecie co zrobić, lub w jakikolwiek sposób uporaliście się z problemem liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam. Odnośnik do odpowiedzi
Zaredir 1 Napisano 9 Styczeń 2010 Zgłoszenie Share Napisano 9 Styczeń 2010 Co to za kabel? jesli to normalny USB to proboj podpiac inne urzadzenie, podpinac pod inne gniazdo. Jesli to nie pomaga - usun to cale oprogramowanie, przeczysc rejestr pod wzgledem czlonu Samsung, restart komputera, podepnij telefon - co pokazuje? i moze poszukaj nowszej/starszej wersji...programik Phone Eksplorer? chyba jakos tak, powinien dzialac z wiekszoscia telefonow. ponadto google -> sterowniki Samsung C3050 Odnośnik do odpowiedzi
JohnyCash 0 Napisano 23 Luty 2010 Zgłoszenie Share Napisano 23 Luty 2010 może jest już za późno...ale co tam..też miałem ten problem z telefonem i drukarką..musisz wejść do menadżera urządzeń i najlepiej z podpiętym telefonem kliknij prawym przyciskiem na urządzenia usb i daj odinstaluj...na pewno te przy których wyświetla się żółty wykrzyknik. potem zrestartuj kompa i poczekaj aż wynajdzie nowy sprzęt i sam wszystko zainstaluje... u mnie zadziałało Odnośnik do odpowiedzi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się