Skocz do zawartości

SYMBIAN S60v5 proszę o radę ?


robert4000

Rekomendowane odpowiedzi

Siema, planuję właśnie kupić telefon Sony Ericsson SATIO, który używa symbiana S60v5. To będzie mój pierwszy telefon z symbianem, więc jestem trochę zielony w tym temacie dlatego proszę Was o odpowiedź na parę pytań lub chociaż na niektóre z tych pytań :

1. Czy polecacie telefon z symbianem S60v5 ?

2. Czy jest dużo programów i aplikacji pod symbiana S60v5 i gdzie ewentualnie mogę najwięcej tego znaleźć ( linki do rapida itd. )

3. Z tego co widzę to najwięcej programów jest napisanych pod symbiana S60v3. Czy jak będę miał telefon z S60v5, to czy on też obsługuje aplikacje napisane pod S60v3 ?

4. Sony Ericson SATIO nie obsługuje DIVX i XVID, czy można zainstalować jakieś kodeki pod symbiana S60v5 tak żebym mógł na tym telefonie normalnie oglądać pełnometrażowe filmy DIVX bez ich przerabiania na MP4.

5. Jak jest z GPS pod tego symbiana. Czy są jakieś dobre mapy pod S60v5, jeśli tak to proszę o jakieś linki do rapida.

6. Jeśli chce Wam się jeszcze coś napisać to proszę o przedstawienie ewentualnych zalet lub wad symbiana S60v5 pod kątem tego telefonu.

Z góry dziękuję za odpowiedzi

pozdrawiam

Odnośnik do odpowiedzi

Ad1. Mnie się podoba ten system więc go polecam nie jest skomplikowany a ma spore możliwości.

Ad2. Obecnie jest już sporo aplikacji pod tą wersję systemu i na pewno będzie ich przybywać więc spokojnie.

Ad3. Ponoć Symbian S60 v5 miał obsługiwać aplikacje z s60 v3 jak to jest w praktyce nie wiem.

Ad4. Do Divix są programy więc nie powinno być problemu

Ad5. Do GPS podobnie mamy Garmina XT Mobile oraz Nokia Maps v2

Ad6. Tego telefonu nie używałem więc nie mogę wiele powiedzieć na temat jego działania.

Odnośnik do odpowiedzi
  • 1 month later...
  • 1 month later...

Miałem nokie n73 z symbianem, i nie polecam telefon po 1 roku się strasznie wieścił, więc odradzam symbiana.