Skocz do zawartości

[E51] Podstawowe pytania


nieteczasy2

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Za miesiac mam zamiar kupic Nokie E51. Interesuja mnie telefony tylko z WLAN, lubie sobie przegladac strony internetowe kiedy mam na to ochote. Wiec mam kilka pytan:

- czy sa jakie inne nokie z WLANem na rynku w dosc przystepnej cenie ?

- jaka siec polecacie? osobiscie chyba wezme 36i6

- jakiego ta nokia ma symbiana(wybaczcie, jestem w tym zielony)

- jakie przydatne aplikacje polecacie zainstalowac?

- kumpel mowil ze trzeba odblokowac symbiana zeby miec na niego aplikacje, cos wiecej na ten temat ?

- po co antywirus na komorce?

- zalozmy ze kupie telefon w erze, zdejme sim locka, to trace gwarancje ? czy w salonie ery zdejma mi sim locka ? jak to jest?

- uzytkownicy tejze nokii - dodajcie swoja opinie ;)

Prosze, abyscie w miare mozliwosci odpowiadali na kazde pytanie, dziekuje ;)

Odnośnik do odpowiedzi

Ok to tak:

-Są ale raczej kulawe w stylu N80 lub całkiem niezła N81 (E51 jest pod tym względem jedną z tańszych)

-Sprawdź oferty różnych operatorów i zobacz która najbardziej ci odpowiada.

-Symbian S60 3.1 Edition (v9.3 1FP)

-Zależy czego potrzebujesz. Na pewno warto Jbak TaskMan (do zarządzania procesami) na pewno jakaś Opera Mini,YouTube, MobileTV (przydadzą się przy WiFi).

-Symbiana łamiesz (odblokowujesz jak to nazwałeś) gdy chcesz wgrywać alternatywne (piraty inaczej mówiąc) oprogramowanie bez podpisywania certyfikatów czy cofania daty

-Jeśli pobierasz oprogramowani z różnych dziwnych źródeł czy chodzisz z właczonym BT i masz oblatanych w temacie i złośliwych kolegów zainstaluj jeśli nie to sobie daruj.

-W Erze telefony są obecnie bez simlocka więc nie musisz nic zciągać, ale gdybyś kupił telefon z simlockiem (Orange, Plus) to usuwając go tracisz gwarancję (chyba ze zrobisz to w serwisie Nokii)

-Tu nie pomogę nie miałem jej na własność ale wiele razy miałem z nią kontakt i powiem ci że to fajny fonik najbardziej podoba mi się jego wykonanie i wygląd.