Rees 0 Napisano 17 Kwiecień 2009 Zgłoszenie Share Napisano 17 Kwiecień 2009 Witam. Chciałbym się z wami podzielić moimi doświadczeniami z PLAY. Otóż, posiadamy w firmie dwa abonamenty w PLAY(już niedługo będzie to czas przeszły). jeden to sprawa nowa, drugi już koło roku. Od pewnego czasu Play zachowywał się dziwnie jeśli chodzi o faktury, raz były raz nie. A dziś dowiedzieliśmy się, że nasze telefony zostały zablokowane, gdyż nie opłaciłismy faktur. Co jest bardzo ciekawe, bo nie było żadnej informacji ze strony PLAYa, nigdy nie dostaliśmy żadnych faktur do opłacenia, i nikt nie raczył nawet wysłać nam sms-a z ponagleniem do zapłaty. Takie podejście do klienta skutkuje tylko w jeden sposób, trzeba znaleźć operatora, który bardziej dba o swoich abonentów. Dlatego chciałbym ostrzec wszystkich przed tą firmą: obiecują złote góry, a potem kiedy już im płacisz, mają cię w nosie, i nic nie potrafią załatwić. Pozdrawiam. Odnośnik do odpowiedzi
PioreQ 0 Napisano 8 Maj 2009 Zgłoszenie Share Napisano 8 Maj 2009 Zadzwoń i wyjaśnij to ... Ogolnie play jest naj chętniejszą do rozwiązywania problemów a faktury mi dochodzą na czas, jestem klientem prywatnym ;-) Odnośnik do odpowiedzi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się