Karol0211 0 Napisano 5 Marzec 2009 Zgłoszenie Share Napisano 5 Marzec 2009 Witam! Mam taki problem. Postanowiłem przedłużyć umowę z Orange<abonament> i zabrać przy okazji tel za 1 zł Wszystko ok, zamówiłem i myślę poczekam do pon/wt i pewnie będę miał tel w domu... A tu lipa - jest czwartek, a ja nawet nie dostałem potwierdzenia, że zamówieni doszło itd. I tu właśnie do Was pytanie: Jak to jest z tym? Ja powinienem dostać to potwierdzenie, czy coś "w tym stylu"?? Czy muszę czekać, aż kurier przyjedzie i wtedy będę wiedział, że to zamówienie było złożone? Teraz tak głupio trochę, ponieważ nie wiem w jakim momencie jestem z umową i tel.. Odnośnik do odpowiedzi
haker 0 Napisano 5 Marzec 2009 Zgłoszenie Share Napisano 5 Marzec 2009 jaka firma kurierska? Odnośnik do odpowiedzi
pio075 172 Napisano 5 Marzec 2009 Zgłoszenie Share Napisano 5 Marzec 2009 Mnie przesyłki z Orange przychodzą na drugi dzień, u ciebie z racji tego ze brałeś telefon będzie trochę dłużej ale na stronie Orange można zobaczyć na jakim etapie jest realizacja zlecenia. Odnośnik do odpowiedzi
Karol0211 0 Napisano 5 Marzec 2009 Autor Zgłoszenie Share Napisano 5 Marzec 2009 Mnie przesyłki z Orange przychodzą na drugi dzień, u ciebie z racji tego ze brałeś telefon będzie trochę dłużej ale na stronie Orange można zobaczyć na jakim etapie jest realizacja zlecenia. no właśnie w tym jest problem w jakiej zakładce będzie to pisać? Bo ja dalej nie wiem, czy to zamówieni doszło do nich :/ Odnośnik do odpowiedzi
pio075 172 Napisano 5 Marzec 2009 Zgłoszenie Share Napisano 5 Marzec 2009 Juz nie pamiętam gdzie ale jest opcja sprawdzenia stanu wykonania przesyłki poszukaj na stronie Orange. Odnośnik do odpowiedzi
Karol0211 0 Napisano 5 Marzec 2009 Autor Zgłoszenie Share Napisano 5 Marzec 2009 Aby sprawdzić jaki jest status twojego zamówienia podaj jego numer oraz kod aktywacyjny. Znajdziesz je w e-mailu, które wysłaliśmy do ciebie po dokonaniu zamówienia. twoje zamówienia - listalp nr zamówienia data złożenia zamówienia kwota zamówienia status szczegóły Aktualnie nie ma złożonych zamówień tylko, że ja właśnie tego nie dostałem i tu jest cały problem bo nie wiem gdzie to sprawdzić może jeszcze raz złożyć?? edit teraz patrzę i jak dam przedłuż umowę to mam PROPOZYCJA i może spróbować złożyć? A z tamtym jest chyba coś nie tak ... Odnośnik do odpowiedzi
haker 0 Napisano 6 Marzec 2009 Zgłoszenie Share Napisano 6 Marzec 2009 Pewnie miałeś błąd wysyłania formularza. Spróbuj jeszcze raz Odnośnik do odpowiedzi
stachanowiec 0 Napisano 24 Marzec 2009 Zgłoszenie Share Napisano 24 Marzec 2009 Na początku chciałbym się przywitać, jako że dopiero się zarejestrowałem. Nie ma chyba też osobnego wątku do przywitań. W każdym razie witam. Trafiłem na to forum przypadkiem, ale mam nadzieję że zagoszczę na dłużej i wkręcę się w GSM. No i skoro juz się przywitałem, to chciałbym wiedzieć jak zakończyła się ta sprawa? BO zupełnie przypadkiem próbowałem dziś zamówić starter Nowego Orange GO na Orange.pl i miałem podobny problem. Tzn. wpisałem swoje dane, adres, numer telefonu itp.. Klikam zatwierdź, czy dalej a strona nie reagowała. Dopiero za drugim razem, po wpisaniu tych samych danych, udało się złożyć zamówienie na darmowy starter. Odnośnik do odpowiedzi
pio075 172 Napisano 24 Marzec 2009 Zgłoszenie Share Napisano 24 Marzec 2009 Możliwe że strona nie przyjęła formularza zauważyłem ze orange ma ostatnio strasznie przeciążone serwery bo strony często wybijają albo zamulają. Po prostu pozostaje próbować do skutku. PS. My także witamy na forumGSM Odnośnik do odpowiedzi
stachanowiec 0 Napisano 26 Marzec 2009 Zgłoszenie Share Napisano 26 Marzec 2009 Możliwe że strona nie przyjęła formularza zauważyłem ze orange ma ostatnio strasznie przeciążone serwery bo strony często wybijają albo zamulają. Po prostu pozostaje próbować do skutku.PS. My także witamy na forumGSM No słyszy się czasem głosy, że strona Orange nie działa najlepiej, zwłaszcza konta użytkowników i abonentów, choć szczerze mówiąc mnie to nie spotkało, może za mało się im przyglądam. Odnośnik do odpowiedzi
kongo 0 Napisano 31 Marzec 2009 Zgłoszenie Share Napisano 31 Marzec 2009 ja nie miałem nigdy problemów a jestem zarejestrowany na stronie już chyba 2 czy 3 rok... Odnośnik do odpowiedzi
Karol0211 0 Napisano 24 Kwiecień 2009 Autor Zgłoszenie Share Napisano 24 Kwiecień 2009 sprawa zakończyła się tak, że poszedłem do salonu i sobie wziąłem nowy tel + umowę Odnośnik do odpowiedzi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się