Skocz do zawartości

Samsung E250-wyświetlacz-gwarancja-naprawa


carla

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!!

Mam pewien problem mianowicie zepsuł mi sie wyświetlacz w samsungu e250 i to bez jakiejkowiek mojej winy,położylam telefon na stole wsadzilam do kieszeni kurtki chca sprawdzic ktora godzina patrze a tu pol wyswietlacza białe.

Przy rozsuwaniu ten obraz ktory pozostal czesciowo w maire czytelny na ekranie jakby jeszcze bardziej sie zacierał i rozmazywal.

Telefon byl kupiony pol roku temu nowy wiec oddalam go do serwoisu ale dzis dowiedzialam sie ze serwis stwierdzil ze to uszkodzenie mechaniczne i ze nie uznaja reklamacji jak chce naprawic moga w swoim serwisie ale to bedzie kosztowac okolo 100zl.

Slyszalam i czytalam ze taka awaria czesto zdarza sie w tym modelu.

chce sie odwolac od ich decyzji bo mam takie prawo do tego ale szczerze nie wiem co i w jaki sposob mam to napisac bo totalnie nie znam sie na telefonach jak to kobieta:(

A nie chce placic za serwis z powodu ze cos jest wadliwe dla mnie to oszustwo

prosze o rade

Odnośnik do odpowiedzi

To tak trudno ocenić na odległość najlepiej jak byś zrobiła zdjęcie i wrzuciła jeśli na powierzchni ekranu (ale ekranu nie szybki) nie widać pęknięć to możesz próbować z nimi powalczyć ale prawdę mówiąc to raczej niewiele da. Jeśli ekran jest cały i nie wylany to mogła strzelić taśma (typowa w tym modelu przypadłość).

Odnośnik do odpowiedzi

Niestety ale telefon jest w sklepie ktory oddawal go do serwisu bo dzwonilam tam i powiedzialam ze przemysle do jutra czy sie odwoluje czy naprawiam na wlasny koszt.

Szybka wogoel nie jest uszkodzona w zyciu nawet mi nie spadl,nawet zadrapan nie ma,poprostu górna czesc ekranu do polowy z takim charakterystycznym zakolem jest biala a dol ekranu nie ostry a jak przesuwam slajder to jakby np robia sie takie paseczki.

slyszalam ze tab bywa ale skoro jets na gwarancji nie chce placic za cos nie z mojej winy 100zl piechota nie chodzi jakbym wiedziala dolozylabym ta stowke kupuaj telefon i mailabym lepszy .

dla mnie to ewidentne naciagarstwo i oszustwo-wkurza mnie to bo jestem bez telefonu z racji wadliwego egzemplarza,tym bardziej ze jest na gwarancji.

Odnośnik do odpowiedzi

Powiem tak jeśli ekran się nie wylał (nie ma żadnych kolorowych plam pęknięć na wyświetlaczu) to raczej nie jest twoja wina nie miałem go w rękach więc nie mogę go dokładnie ocenić. Odwołać się możesz przecież płacić za to nie będziesz ;) .

Odnośnik do odpowiedzi

No nie ma zadnych pekniec nic a nic

tylko jakby sa jak pzresuwam takie paski sie czasem robia.

Pozwole sobie umiesci rekonstrukcje;p

to na gorze jest biale z takim zakolem a dol jest nieostry obraz ze jak np przesuelam smsa na dol to widzialam co pisze gora wyswietlacza jest biala.

Tylko ze ja nie wiem fachowo jak to napisac im to odwolanie-slabo sie znam na technicznych rzeczach jakos kobieta,zeby powaznie mnie potraktowali,jakos ich postraszyc czy co juz sama nie wiem jak sie za to zabrac.

post-5712-1235512592_thumb.jpg

Odnośnik do odpowiedzi
Miałem tak samo, oddaj telefon do naprawy, w tych telefonach taka usterka przychdozi najszybciej, trzeba wymienić taśmę jakąśtam. z gwarancji to załatwią^^

no wlasnie nie chca zalatwic twierdza ze to moja wina

i moga naprawic ale za kase

Napisz coś jeszcze co by się mogło przydać w odwołaniu a może pio075 coś zakreśli ;):P

PS. 100zł to ten telefon jest wart ;)

No 235zl dalam za sam telefon nie chce placic 100zl za ekran ktory sie zepsul nie z mojej winy jeszcze zebym naprawde go zepsula aja uwazam jak nikt na niego.

Tylko nie wiem jak mam to fachowo napisac zeby potraktowali mnie powaznie

Odnośnik do odpowiedzi
Tylko nie wiem jak mam to fachowo napisac zeby potraktowali mnie powaznie

Najlepiej napisz że telefon nigdy cie nie upadł i nie został zgnieciony szanowałaś go itp. (jeśli jesteś pewna że szybka i LCD nie nosi śladów pęknięć itp. tylko są te dziwne znaki) jeśli obudowa jest w dobrym stanie to możesz tym potwierdzić. Jakichś technicznych faktów raczej nie wezmą pod uwagę bo najwyżej stwierdzą że się nie znasz bo oni rozkręcili i widzieli. Niestety ale od tych "dziadów" trudno cokolwiek wyegzekwować a najgorzej jest wtedy gdy kończy się gwarancja (miałem tak przy Siemensie C65 ale ja sobie darowałem bo telefon nie był tego wart a usterkę sam naprawiłem) tak niestety jest że mili to oni są tylko gdy od nich kupujemy a gdy tylko coś reklamujemy to kombinują jak się da.

Powiem tak moim zdaniem to pękła taśma LCD typowa przypadłość tych Samsungów mój brat miał takiego i w ciągu 1.5 roku taśma pękła dwa razy. Na dobrą sprawę można wymienić samemu nie jest to jakoś specjalnie trudne z tym że ja nie gwarantuję że to taśma (typowe objawy dla taśmy wariuje ekran (szczególnie przy przesuwaniu), "przerywa" głośnik przy przesuwaniu, miga podświetlenie, klawisze nie zawsze działają, czasem "szelest" przy przesuwaniu (głównie wtedy gdy taśma już pęknie)).

//EDIT zapomniałem te migające paski to zapewne od taśmy a taśmę raczej trudno samemu uszkodzić więc może to jest jakiś hak

Odnośnik do odpowiedzi

pio075

Dzieki za rade no sproboje sie odwołać,nic nie trace mam zamienny telefon pozyczony wiec wytrzymam jakos 2tyg,jak sie nie uda to wtedy bede wiedziala ze nia mialam innego wyjscia.

Poztaram sie to jakos dobrze ubrac w slowa.

zobaczymy.

Dzieki za pomoc ;):rolleyes:

Odnośnik do odpowiedzi
  • 3 months later...
Witam!!

Mam pewien problem mianowicie zepsuł mi sie wyświetlacz w samsungu e250 i to bez jakiejkowiek mojej winy,położylam telefon na stole wsadzilam do kieszeni kurtki chca sprawdzic ktora godzina patrze a tu pol wyswietlacza białe.

Przy rozsuwaniu ten obraz ktory pozostal czesciowo w maire czytelny na ekranie jakby jeszcze bardziej sie zacierał i rozmazywal.

Telefon byl kupiony pol roku temu nowy wiec oddalam go do serwoisu ale dzis dowiedzialam sie ze serwis stwierdzil ze to uszkodzenie mechaniczne i ze nie uznaja reklamacji jak chce naprawic moga w swoim serwisie ale to bedzie kosztowac okolo 100zl.

Slyszalam i czytalam ze taka awaria czesto zdarza sie w tym modelu.

chce sie odwolac od ich decyzji bo mam takie prawo do tego ale szczerze nie wiem co i w jaki sposob mam to napisac bo totalnie nie znam sie na telefonach jak to kobieta:(

A nie chce placic za serwis z powodu ze cos jest wadliwe dla mnie to oszustwo

prosze o rade

Moim zdaniem to nawet bardzo opłacalne w tym salonie za te 100 zł, bo ja chciałam tak samo oddać to zażyczyli sobie 250zł. A pisałam z kolegą który pracuje w komisie i napisał mi, że taki koszt naprawy też wyniósł by 100zł.Także polecam naprawę w salonie :)

Odnośnik do odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...