Skocz do zawartości

Przedłużenie Umowy Plus Gsm


kamil141

Rekomendowane odpowiedzi

witam

jestem tutaj nowy ale....

mam małe spostrzeżenie odnośnie jednego z operatorów sieci komórkowych mianowicie plus gsm

otóz w najblizszym czasie kończy mi się umowa na usługi świadczone przez POLKOMTEL SA.

wybrałem sobie nowy tel na stronie internetowej operatora i jest to SONY C702 bądź C902

w pierwszym przypadku jest to 49.01zl w taryfie syberyjskiej 55zl , postanowiłem zadzwonić do działu obsługi klieta w celu przdłużenia umowy . Konsultant powiedział mi iż jest dla mnie przygotowana oferta i tel .o który pytam kosztuje 198zl. Jestem abonentem saieci PLUS GSM od kilku lat i nie jest to moje pierwsze przedłużenie umowy . W chwili kiedy usłyszałem jakie profity z tytułu przedłużenia umowy przygotował dla mnie operator poczułem sie urażony . Mianowicie dlaczego JA wieloletni klient mam zpłacić 3 razy więcej za ten sam telefon co nowy klient . Czy operator sieci komórkowej Plus GSM uważa że ja jako kilku letni abonent czuję się wręcz zobowiązany do korzystania z ich usług i dlatego powinienem zapłacić 3 razy wiecej jak nowy klient.

proszę o wygłaszanie swoich opini w tym temacie ponieważ opinia moja została wyrażona w mailu do plus gsm i czekam na ich odpowiedźktórą oczywiście zamieszczę na waszym forum

Odnośnik do odpowiedzi

Kpina dosłownie, pewnie zaoferują coś innego jednak ja np. i tak podziekowałbym im jak mają takie podejście do klienta.

Potraktowano mnie podobnie parę lat temu w Plusie, usłyszałem oferte i podziękowałem tej firmie. Tak jak można chwalić simplusa tak abonament i promocyjne trelefony w plusie chyba zawsze były najdroższe.

Odnośnik do odpowiedzi

I tu potwierdza się moja opinia o tej sieci klientem to oni się interesują dopiero gdy zalega z płatnością a tak to jest ciągłe zbywanie i ignorowanie. A ta oferta to czysta kpina żeby stałemu klientowi sieci dać gorszą ofertę niż dla nowych klientów. Tak jak napisał EscapeGSM najlepiej będzie podziękować grzecznie i odwrócić się na pięcie. Jak dla mnie niezrozumiały jest już sam fakt że w celu przedłużenia umowy musimy dzwonić do BOK'u sam mam abonament w Orange i to zawsze oni dzwonią do mnie z propozycją przedłużenia i właśnie tak powinno być w końcu to operatorowi powinno zależeć na przedłużeniu umowy a nie klientowi. Jestem ciekaw odpowiedzi Plusa na tego maila i mam nadzieję że zgodnie z obietnica zamieścisz go na forum.

Odnośnik do odpowiedzi
  • 1 month later...

No właśnie miałem nieprzyjemną przygodę z Plus-em:

Jestem wieloletnim klientem Plus (jako firma), mam u nich dwa numery. Umowy dawno się skończyły tzn ponad rok temu i postanowiliśmy je przedłużyć wymieniając telefony bo stare zaczęły się już rozpadać. Udaliśmy się w tym celu do salonu firmowego w Al. Jerozolimskich w Warszawie. Kiedyś nie można było wymienić telefonu nigdzie indziej tylko zawsze odsyłano tam - stąd ta decyzja żeby pójść właśnie tam.

Mamy dwa rodzaje abonamentów "mały" i "duży". Wybraliśmy telefony, do niższego abonamentu SE W910, a do większego E71. Panienka mówi ok, wybraliśmy nowe taryfy, panienka podała ceny aparatów - ok, takich się mniej więcej spodziewaliśmy. Ale na koniec niespodzianka, panienka mówi, że aby dostać te właśnie aparaty musimy wziąć dodatkowe dwa numery czyli abonamenty po 10zł netto każdy z 15min na miesiąc. Bez tego telefonów nam sprzedać nie może bo tych telefonó przedłużającym umowę nie mogą normalnie oferować , mają ich też mało i takie mają przepisy ! Z abonamentów tych można zrezygnować po roku choć umowę dot. przedłużenia podpisuje się na dwa lata. Czyli generalnie wymuszają haracz w wysokości 2 x 120zł netto przy obu aparatach. Oczywiście nie potrzebujemy żadnych nowych aktywacji i byłem ta sytuacją zaskoczony.

Chciałem zapytać czy coś Wam o tym wiadomo ? Czy to w ogóle jest zgodne z prawem (pewno jest - jak nie chcę i się nie godzę to spadówa - to zaje się taka filozofia) ?

Nigdzie w sieci czy portalu Plusa nie znalazłem nic takiego.

A tak generalnie witam serdecznie - to mój pierwszy post na tym forum.

Odnośnik do odpowiedzi

Ja w 1-szej umowie MixPlus chciałem fona SAGEM my411x Był czarny na wystawie, a pani powiedziała, że mogę mieć tylko biały, bo... czarnego nie może sprzedać (bo komputer nie akceptuje, gdyż nie mają więcej czarnych) Osobiście mam coraz więcej wątpliwości czy następną umowę brać w MixPlusie

Odnośnik do odpowiedzi

IMHO Plus to najgorsza sieć w Polsce jeśli chodzi o abo. Ciągle słyszę narzekania na Plusa że pakiety nie działają że przy przedłużaniu sieć się nie interesuje itd. zauważyłem że konsultant plusa dzwoni do abonenta wyłącznie wtedy gdy nie zapłacimy rachunku :P

Odnośnik do odpowiedzi
IMHO Plus to najgorsza sieć w Polsce jeśli chodzi o abo. Ciągle słyszę narzekania na Plusa że pakiety nie działają że przy przedłużaniu sieć się nie interesuje itd. zauważyłem że konsultant plusa dzwoni do abonenta wyłącznie wtedy gdy nie zapłacimy rachunku :P

To w dużej mierze prawda, ale nie broniąc absolutnie Pluse, słyszę to samo o innych operatorach. Głównie o Erze, w której zresztą miałem kiedyś przygodę - sprzedali mi aparat, który przy pierwszym ładowaniu się popsuł. Długa historia - nie miałem telefonu przez prawie trzy tygodnie, a skończyło się rozwiązanie umowy za porozumieniem stron i też mnie mieli w czterech literach bo umowa podpisana klienta za drzwiami tzw salonu

A z moją sprawą dziś dzwoniłem do Działu Obsługi oraz do dalekiego znajomego z firmy pracującej dla Plusa. W obu wypadkach powiedzieli, że mam złożyć reklamację i żądać rozwiązania umowy na te dodatkowe abonamenty po 10 pln i że to jest niezgodne z plusologią stosowaną.

Odnośnik do odpowiedzi

I właśnie dlatego mam Orange jeszcze nie zdarzyło mi się abym musiał się co cokolwiek wykłócać czy tym podobne. Co więcej uważam że Orange ma jedną z lepszych ofert dla firm i przynajmniej nie karzą odwiedzać swoich salonów przy próbie przedłużenia umowy.

Odnośnik do odpowiedzi

Moja sprawa zakończyła się straszną awanturą. Dodatkowe umowy anulowali, ale było bardzo, ale to bardzo nie miło. Nie będę się wdawał w szczegóły, w każdym razie straszny niesmak.

I w związku z tą sytuacją to moje ostatnie dwa lata w Polkomtelu. Rok nie wyrok, dwa lata jak dla brata :P I bardzo, ale to bardzo żałuję, że podpisałem z nimi umowę. Pisząc reklamację odkryłem, że miałam u nich abonament od prawie 12 lat, ale dla Plus GSM to bez znaczenia.

I małe podsumowanie:

Nie studiowałem zarządzania i marketingu, ale powszechnie wiadomo, że o wiele droższe jest pozyskanie nowego klienta niż utrzymywanie stałego. Widać geniusze z marketingu w Polkomtelu jakoś jeszcze tego nie odkryli. I co prawda nie dziś, ale za dwa lata (a może uda się wcześniej) stracą klienta w postaci moje firmy. I głupkom nie przychodzi do głowy, że nie oznacza to abonamentów mojego i mojej wspólniczki. Stracą znacznie więcej bo odejdziemy gromadnie czyli poza telefonami firmowymi, stracą dwa simplusy moich dzieci i trzy nie duże co prawda abonamenty naszych rodziców. Czyli mają przez taką kretyńską politykę i takie traktowanie starych klientów zagwarantowaną stratę ładnych kilku stów miesięcznie. A postaramy się namówić znajomych na zmianę operatora i chyba bez problemu się uda bo już znaczna część odeszła do Playa.

To tyle o moich potyczkach z Plusem

Odnośnik do odpowiedzi

Prócz takiej zawodności Plusa jak w waszym przypadku, ciekawą informację przeczytałem kiedyś jak walnęli się z przekierowaniami numerów i dzwoniąc do znajomego dodzwonilibyśmy się do pani Goździkowej ;)http://www.alert24.pl/alert24/1,84880,5960...lo__k___a_.html

i jak tu w ogóle ufać Plus'owi. Kiedy za którymś roku z rzędu nasze "profity" z łaski wieloletniego korzystania z ich usług się skończą i zaczniemy jak zwykły nowy klient, głupota :huh:

Odnośnik do odpowiedzi
  • 6 months later...

witam ja również mam problem z plusem ma 3 numery w plusie już jeden próbuje przenieś do play skończyło mi się doładowanie w mixplus jak mialem 3 doładowania panienka co 2 tygodnie dzwoniła do mnie z propozycja przejścia na abonament oferta była taka ze zawsze mnie krew zalewała ,wciskali mi zawsze telefon który juz im zalegał w magazynie a co najzabawniejsze proponowała taryfę taka ze każdy nowy klient bym miał normalnie .Ale co najciekawsze jak mi sie skończyło doładowanie to nikt z BOK nie zadzwonił ja dzwoniłem ale znowu mi ciśnienie podnieśli wysłałem maila ze mam propozycje z play za 65 zl 166 min +70 min za przejście i samsunga 7350 za 79zl prosiłem żeby coś podobnego stworzyli i g.......no zero odpowiedzi ,i to jest przykre jestem u nich ponad 10 lat z 3 numerami ale nic dobrze ze teraz można przejść z numerem

Odnośnik do odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...