Skocz do zawartości

Motorola V9


marol

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Kupiłem sobie Motorole V9. Telefon pochodzi z Playa ma zdjętego simlocka użytkuje go w Plusie.

Po włączeniu telefonu wszystko jest w porządku. Jednak po pewnym czasie (kilka godzin) nikt nie może się do mnie dodzwonić oraz ja nie moge wykonac polaczen wychodzących. Co moze być nie tak??

Moze ktos spotkał sie z czyms takim.

Pozdrawiam

Odnośnik do odpowiedzi

tak mam gwarancje. a czy przyjma mi na gwarancje ze zdjetym simlockiem. Simlock był zdejmowany kodem.

ale mam jeszcze jedno pytanie. Moze to sie dziac dlatego ze gdy podlaczam ja do komputera to zmienia sie w urzadzenie pamieci masowej (czy cos takiego) a po odlaczeniu pozostaje w tym stanie i dlatego nie moge nawiazac polaczen.

Odnośnik do odpowiedzi
ale mam jeszcze jedno pytanie. Moze to sie dziac dlatego ze gdy podlaczam ja do komputera to zmienia sie w urzadzenie pamieci masowej (czy cos takiego) a po odlaczeniu pozostaje w tym stanie i dlatego nie moge nawiazac polaczen.

bzdura.

kupilem telefon ze zdjetym simlockiem juz.
tak mam gwarancje. a czy przyjma mi na gwarancje ze zdjetym simlockiem. Simlock był zdejmowany kodem.

Gdzie kupowałeś telefon, i gdzie zdejmowałeś Locka?

Odnośnik do odpowiedzi
nawet jesli simlock byl zdejmowany kodem!

Możliwe że jest coś z softem, zacząłbym od wgrania softu jeszcze raz. W V3 miałem coś podobnego, że niby wygląda normalnie a nie reaguje.

A jeśli chodzi o gwarancję, to jak kupowałeś w komisie i tam Ci zdejmowali simlock to i tak powinni oni Ci dać jakiś okres gwarancji!!

Odnośnik do odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...