Skocz do zawartości

Orange - najnowsze informacje z konferencji prasowej


Rekomendowane odpowiedzi

Warszawa, 15 września 2005 r. – Polska Telefonia Komórkowa Centertel poinformowała o wprowadzeniu marki Orange oraz szczegółach nowej oferty. Od poniedziałku 19 września br. w ogólnopolskiej sieci sprzedaży dostępna już będzie oferta Orange. Orange to liczne korzyści dla klientów, z których najważniejsze to: większy wybór lepszych ofert, lepsza obsługa klientów oparta na zrozumieniu ich potrzeb, nowa innowacyjna komunikacja oraz personalizacja produktów i usług.

Oferta Orange dostępna w Polsce od poniedziałku 19.09.br. obejmuje nowe propozycje dla wszystkich klientów: korzystających z telefonów na kartę, płacących abonament klientów indywidualnych, użytkowników popularnych ofert mix , a także klientów biznesowych.

Orange dla klienta indywidualnego:

Twój Plan: podstawowa oferta na abonament dająca swobodę korzystania z telefonu - klient sam tworzy plan taryfowy zgodnie z jego potrzebami

Twój Mix: połączenie zalet oferty na abonament i na kartę – prostota i wygoda w kontrolowaniu kosztów, ale bez ograniczeń

Orange Go: oferta na kartę – prostota i przejrzystość przy atrakcyjnych stawkach i wysokiej jakości obsługi

Twój Internet: oferta bezprzewodowego dostępu do Internetu – największy zasięg szybkiego mobilnego Internetu w Polsce

Orange dla klienta biznesowego:

Firma: podstawowa oferta dla firm – elastyczna oferta z dużymi pakietami minut i atrakcyjnymi stawkami

Firma MIX: połączenie zalet oferty na abonament i na kartę – gwarancja kontroli kosztów pracowników firmy

Pakiet E-mail dla Firm i BlackBerry: dostęp do firmowej poczty elektronicznej – rozwiązania dedykowane dla różnych wymagań firm

Business Everywhere: największy zasięg bezprzewodowego Internetu – kompleksowy produkt, atrakcyjne ceny, największy zasięg

Oferta Orange dla wszystkich klientów w Polsce to m.in.:

oferta roamingowa: prosty roaming – nowa oferta roamingowa gwarantująca przejrzystość i atrakcyjne ceny

telefony Orange: telefony dostosowane do potrzeb klientów – wyposażone w specjalne menu Orange, dające szybki i latwy dostęp do najczęściej używanych usług, specjalne aplikacje, szczegółowe testy

Orange Word: Internet w telefonie – najważniejsze serwisy informacyjne oraz rozrywka w telefonie

portal Orange: nowa strona internetowa www.orange.pl – prosta, przejrzysta, niezawodna

sklep internetowy: oferty dostępne on-line – możliwość zakupu jeszcze korzystniejszej oferty przez Internet z dostawą do domu

bezpieczny telefon: ubezpieczenie na wypadek kradzieży lub zniszczenia

Orange biuro obsługi klienta: najwyższa jakość obsługi – kompetentna obsługa, szybki dostęp, przejrzysta numeracja, prosty IVR

Orange on-line: obsługa przez Internet - aktualna informacja o ofercie, zarządzanie telefonem przez Internet

SIMteligent: inteligentna karta SIM – prosty sposób aktywacji usług bez potrzeby pamiętania skomplikowanych komend i numerów

Akademia Orange: edukacja klientów – telefon komórkowy przyjazny dla swojego właściciela – zmniejszanie barier w korzystaniu z usług.

Odnośnik do odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...