Skocz do zawartości

Uszkodzenie telefonu w serwisie


Michał B.

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry, pierwszy raz na forum. 
 

Wczoraj oddałem mój iPhone 8 do lokalnego serwisu w celu wymiany baterii. Koszt 160 zł. Przewidywany czas pracy 2-3 godziny. Kiedy zostawiałem telefon w serwisie, mówiłem, że jest praktycznie w stanie fabrycznym, co również stwierdził sam serwisant.  Telefon nigdy nie był otwierany, zadbany, bez najmniejszych rys. Minęło 5 godzin. Od razu przy odbiorze zauważyłem, że haptic touch jest uszkodzony, nie czuć go w ogóle, coś tam słuchać jak przyłoży się do ucha i to wszystko. Od razu to zgłosiłem serwisantowi. Jego reakcja? „I co ja mam teraz zrobić?” Powiedziałem, że ma to naprawić na miejscu, może jakiegoś kabelka nie dopiął. Dobra, zostawiłem telefon, wracam po 1.5 godzinie, a typek mówi, że nie wie czemu to nie działa i mam zostawić telefon do poniedziałku lub przyjść z nim jeszcze raz i wymieni tą cześć za darmo. Powiedziałem, że ok, bo bez telefonu jestem jak bez ręki. Dzisiaj używając telefon zauważyłem, że cały czas włącza mi się 3D touch na ekranie, szczególnie 1/3 ekranu na dole, do tego jest głęboka rysa na aluminium od narzędzia do podważania ekranu. Jestem strasznie zawiedziony. 
 

Czy tylko ja miałem takiego pecha?! 

Co mogę zrobić jeżeli odmówi mi naprawy tych wszystkich rzeczy?

 

Odnośnik do odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...