Skocz do zawartości

Myphone MUSISZ TO PRZECZYTAĆ


Rekomendowane odpowiedzi

CHCESZ KUPIĆ TELEFON MY PHONE TO MUSISZ PRZECZYTAĆ.

 

 

Powinienem napisać ,że jestem szczęśliwym posiadaczem Hamera Axe pro.

Niestety tak nie jest. Zakupiłem tel 13.10.2017,od razu w pierwszym tygodniu zaczęły się problemy

z oprogramowaniem . Telefon został wysłany do serwisu 14.11.2017. Telefon nie pamiętał ustawień dźwięku, to znaczy po ustawieniu dzwonka po kilku dniach samoczynnie zmieniał dźwięk. Urządzenie wróciło z naprawy , szczegóły w opisie prac serwisowych. W dostarczonym do serwisu urządzeniu zostało wymienione oprogramowanie. Wszystkie parametry techniczne zgodne ze specyfikacją fabryczną. Załącznik nr 1.Telefon został wysłany do mnie 04.12.2017r i otrzymałem go przed świętami. Usterka ta, już nie występowała ,ale zaczęły się inne problemy po 2 dniach użytkowania. W momencie otrzymywania połączenia na wyświetlaczu nic się nie pojawiało ,chodź było słychać dźwięk, telefon się blokował i nic nie dało się zrobić. Po zakończeniu połączenia na wyświetlaczu pojawiało się nieodebrane połączenie i funkcje telefonu zaczynały działać. Ten problem pojawiał się co jakiś czas. Najpierw rzadko , a z czasem coraz częściej, dlatego telefon został wysłany do serwisu dopiero w dniu 13.01.2018 - na rękojmi- ustawa z 23.04.1964r. Telefon otrzymałem z powrotem 08.01.2018, czyli prawie po miesiącu!!! W opisie prac serwisu :” W dostarczonym do serwisu urządzeniu, stwierdzono brak zgłoszenia usterki. Wszystkie parametry techniczne zgodne ze specyfikacją fabryczną. Profilaktyczna wymiana oprogramowania.” Załącznik nr 2. W dniu odbioru przy konfiguracji sprzętu, okazuje się, że telefon nie pamięta ustawień!MASAKRA! Oczywiście, nauczony doświadczeniem, nagrałem problem. Następnego dnia, zadzwoniłem do Rzecznika Praw Konsumenta po informację, co należy się konsumentowi. Polecono mi na początek udanie się do sklepu w którym został zakupiony towar. Z kierownikiem sklepu na miejscu sprawdziliśmy czy telefon rzeczywiście ma usterkę. W obecności kierownika sklepu i jednego pracownika, została stwierdzona wyżej wymieniona usterka. Nadal coś jest nie tak z telefonem. Załącznik nr 3. Od zakupu tel minęło 119 dni i większość czasu telefon leżał u was w naprawie. Piszę zdesperowany bezpośrednio do Państwa, ponieważ liczę na odrobinę uwagi i zainteresowania. Dzwoniąc na Waszą Obsługę Klienta zostałem potraktowany obcesowo. Kupując telefon firmy Hamer, w kwocie 1670 zł oczekiwałem sprawnego sprzętu, tym bardziej, że jest to rodzima firma, a nie chiński knot. Być może mam pecha i trafiłem na wadliwy egzemplarz, dlatego też zwracam się do Państwa z prośbą o pomoc w wyjaśnieniu zaistniałego problemu. Zaznaczam, że nadal mi zależy na telefonie firmy Hamer. Pismo to zostało wysłane do firmy na facebook i do biura obsługi klienta. W odpowiedzi otrzymałem Nic ponad zgłoszenie reklamacyjne nie jesteśmy w stanie zaproponować. Jeśli usterka nadal występuje konieczne jest dostarczenie urządzenia do Serwisu. Jak widać takie jest podejście firmy do klienta. NIE POLECAM ZAKUPU W FIRMIE MY PHONE.

Odnośnik do odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...