Skocz do zawartości

Student a abonament


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, jestem studentem I roku i chciałbym podpisać umowę na abonament z telefonem, nie mam zamiaru dać więcej niż 50-60 zł miesięcznie, na telefon myślę do 300. Problem jest w tym, że byłem ostatnio w Orange, miałem już podpisywać papiery aż nagle gość wypalił, że muszę dokonać wpłaty 300zł depozytu. To + 150 za telefon to już coś za co mogę kupić telefon bez podpisywania żadnych umów (wiadomo że nie taki jak w abonamencie, ale jednak). Obecnie mam Xperię J już dobre kilka lat, drażni mnie po prostu że tak naprawdę nic nie działa płynnie, nawet pisanie sms-ów i dzwonienie/odbieranie połączeń, co jest jakby nie patrzeć podstawą telefonu, pomimo tego że tak naprawdę mam zaledwie kilka zainstalowanych aplikacji. W Orange jestem od ponad 4 lat, regularnie co miesiąc telefon doładowuję i nagle muszę dać im nie wiadomo z jakiej paki 300zł depozytu. Czy w każdej sieci istnieje takie coś, czy jest może szansa że mogę dostać abonament bez tak dużych początkowych kosztów z porządnymi warunkami?

Odnośnik do odpowiedzi

Proponuję udać się od innego operatora niż Orange,gdzie nie płacisz żadnego bezsensownego depozytu,tylko podpisujesz normalną umowe plus płacisz jedynie za aparat czy opłatę aktywacyjną. Inna sprawa,że bardziej opłaca się kupić aparat osobno,na własną rękę niż u operatora.

Odnośnik do odpowiedzi
  • 9 months later...

u mnie siostra studentka brała na studiach umowe w play i nie miała żadnego depozytu, bez problemu podpisała umowę tylko że na sam abonament bo telefon kupowała osobno w sferisie bo tak jej lepiej się opłacało, telefon wzięła na raty i miała lepszą ofertę niż normalnie jakby brała.

Odnośnik do odpowiedzi
  • 4 weeks later...

Pierwsze słyszę o jakimś depozycie. Nie spotkałem się nawet z tym, żeby pokazywać jakieś zaświadczenie o zarobkach czy coś podobnego.
Może warto jest zadzwonić na centralę Organe i dopytać się czy coś takiego jest możliwe w ogóle?