Skocz do zawartości

Problem z PLAY - Reklamacja


anper

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

Proszę Was o pomoc w następującym problemie z siecią PLAY.

 

W styczniu 2013 chciałem przenieść numer z Orange do PLAY. Okazało się to niemożliwe, gdyż chciałem przenieść numer biznesowy na numer w play o charakterze indywidualnym. PLAY proponował mi zmianę danych osobowych w Orange, jednak wiązało się to z zapłatą za cesję (ok 150 złotych). Pod koniec stycznia odbyłem z konsultantem PLAY rozmowę nt. zaistniałej sytuacji. Gdy zorientowałem się, że te przeniesienie nie ma sensu zapytałem czy będę musiał uiszczać jakieś opłaty za umowę, konsultant odpowiedział że nie.

Problem w tym, że w rzeczywistości będę musiał. Okazało się, że umowa mimo braku przeniesienia numeru po 181 dniach ruszyła i miesięcznie naliczano mi opłaty aż do grudnia, gdy przyszło wypowiedzenie z PLAY i zaległe faktury płatne do końca grudnia (216zł)

W kwietniu br. założyłem dwa równoległe numery które miały zastąpić tamten - nie miałem pojęcia, że umowa nadal funkcjonuje. Używam ich do dziś.

Numer techniczny to numer który sie włącza w przypadku braku przeniesienia numeru i okazało się, że on działa. Oczywiście nigdy nie zostało z niego wykonane żadne połączenie.

3 grudnia wysłałem do PLAY reklamację z prośbą o anulowanie umowy oraz opłat abonamentowych. Jako argumenty użyłem błąd konsultanta( podałem dzień i numer rozmowy) zero rozmów na tym numerze (związane z niewiedzą) oraz inne równoległe numery które tamten zastępują. Dzisiaj dostałem odpowiedź oczywiście, że reklamacja uznana jest za niezasadną, w związku z tym że "wiedziałem co podpisuje" oraz tłumacząc że z ich strony wszystko zostało dobrze wykonane.

Problem w tym, że ja naprawde zostałem wprowadzony w błąd a płacić 400zł za kompletnie nie potrzebną umowę - to mi się nie chce.

Proszę Was o pomoc, czy widzicie jakieś sensowne rozwiązanie, może odwołanie, tylko nie wiem jak ubrać w słowa argumenty tak aby były one przekonujące.

Odnośnik do odpowiedzi
  • 2 months later...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...