woytec85

PLAY internet mobilny ...

Rekomendowane odpowiedzi

Witam , jestem użytkownikiem internetu mobilnego z play . jakieś 2 -3 miesiące temu zadzwonił konsultant czy nie chce przedłużyć umowy ( do tej pory placilem 79 zl za 16 gb teraz zaproponowali 24gb za 59 , więc się zgodziłem, wszystko odbyło sie tel i miało obowiązywać po upływie 24 h ) Tymczasem dostaje juz drugi rachunek po starej cenie ... co jest ? !

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

wszystko odbyło sie tel i miało obowiązywać po upływie 24 h

Właśnei dlatego nigdy nie przedłużam umów w ten sposób. Papier to papier, czarno na białym wypisane warunki i w razie co jest się na czym oprzeć. A przez telefon poza tym że rozmowa jest nagrywana nie masz żadnego potwierdzenia, że wynegocjowałeś takie czy inne warunki i jak widać opy to wykorzystują. Nie daj się doić, dzwoń na bok.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

My w rodzinie zawsze przedłużamy przez telefon, tego roku przez internet nawet, żeby wyprzedzić czas końca umowy o prawie 4 miesiące (!). Nigdy nie ma komplikacji i niedogodności, kurier tylko przyjeżdża, trzeba tam swoje podpisać i wszystko jest ok. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Zaproponowali Ci bardzo atrakcyjne warunki,jednak widocznie albo zapomnieli,albo jeszcze się wstrzymują i ta nowa umowa którą masz podpisać przyjdzie wraz z końcem obecnej w ostatnim miesiącu okresu rozliczeniowego.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Takie rzeczy trzeba od razu załatwiać z BOK, pewnie nie zmienili sobie w systemie.
A z samego internetu jesteś zadowolony?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

A wiecie czy można dokupić transfer jeżeli się go wykorzysta? Na przykład dodatkowe kilka GB?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej udać się do punktu obsługi klienta i wyjaśnić sprawę,no ewentualnie dzwonić do BOK i tam też można to załatwić. Podejrzewam,ze warunki umowy wejdą w  życie dopiero po zakończeniu starej,a podpisałeś ją na pewno 3-4 miesiące wcześniej i stąd póki co dalej ta sama cena.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Ja używałem kiedyś internetu mobilnego z Play. U mnie często tracił zasięg i był bardzo wolny, ale z kolei u mojego brata śmigał bajecznie. Nie mogliśmy dojść od czego to zależy. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Eeee tam, jak jeżdżę pociągiem to na większości pól przez które przejeżdżam nie mam zasięgu, gdzie na przykład mój chłopak ma z t-mobile i on ma przez całą drogę :/

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Też miewam problem z internetem z Playa na telefonie, bardzo często jest słaby zasięg, a jeśli chodzi o ofertę internetu mobilnego, którego używam w domu poprzez router, to od dłuższego czasu nie dostaję żadnej sensownej oferty, a umowa już przeszła na czas nieokreślony, więc myślę powoli o zmianie operatora.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się