Skocz do zawartości

ania szustkowska

Użytkownik
  • Zawartość

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutral

O ania szustkowska

  • Tytuł
    -#Obserwator
  1. Witam wszystkich, dawno już was nie odwiedzałam i widzę że serwis z Mławy leci sobie w kulki. Ja wygrałam z serwisem z Mławy trwało to prawie dwa miesiące i było warto , mam dobrą radę dla niektórych którzy piszą skargi do Warszawy czy też do Mławy NIE WYSYŁAJCIE TEGO TYPU SKARGI W FORMIE MEILA bo oni nigdy nie odpowiedzą róbcie to tylko w formie pisemnej i wysłać go listem poleconym i ZA POTWIERDZENIEM ODBIORU !!!! mają oni wtedy tylko 14dni na odpowiedz i mało tego od każdej ich decyzji mamy prawo się odwołać . Ja tak robiłam i WYGRAŁAM !!!! Powodzenia
  2. Witam , wcześniej pisałam o swoim telefonie LGKF750 i jakie miałam problemy z serwisem w Mławie i muszę się pochwalić że wygrałam z bandą łobuzów co zamiast naprawiać telefony to demolują i mówią że to wina użytkownika i wystawiają koszty naprawy. Ze mną się im nie udało.Telefon wrócił naprawiony i wygląda jak nowy.Życzę wszystkim powodzenia i wytrwałości.
  3. Właśnie to zrobiłam i czekam ciągle na odpowiedz. Jak będę coś więcej wiedzieć w tej sprawie to napiszę. Pozdrawiam
  4. Ja również mam kłopoty z serwisem w Mławie.Oddałam telefon do naprawy lgkf750 w ramach gwarancji z powodu niedziałającego na dole panelu dotykowego. Byłam pewna że mi to naprawią ale się rozczarowałam.Telefon wrócił do mnie zdemolowany (pobity cały panel dotykowy).Telefon oddałam 90%sprawny a wrócił w 100% wrak niedziałający.Odwiedziłam rzecznika praw konsumenckich.Złożyłam skargę do Warszawy na serwis w Mławie oraz domagam się nowego telefonu wolny od wad,a jeżeli z ignorują moje roszczenia to spotkamy się w sądzie.ja mam nadzieję że się nie poddasz i będziesz o swoje walczyć. Powodzenia
×
×
  • Dodaj nową pozycję...