karolina18-18 0 Napisano 5 Grudzień 2011 Zgłoszenie Share Napisano 5 Grudzień 2011 Witam wszystkich, mam problem z konfiguracją MMS i internetem w heyah. Na ich stronie internetowej w zakładce "Konfiguracja" jest coś takiego, że wybierasz marke telefonu, model i wpisujesz nr telefonu aby zamówić te konfiguracje i zapisać w telefonie, lecz mam jeden problem ... na tej stronie nie ma telefonu który ja posiadam (samsung E2530), jest tylko kilka modeli więc nie mam jak zamówić tych konfiguracji na swój telefon, więc moje pytanie jest następujące: czy te konfiguracje: MMS i Internet w telefonie są konieczne? czy jeśli ich nie prześlę na swój telefon to karta sim będzie działała prawidłowo? będzie można normalnie dzwonić, wysyłać sms, odbierać itp? Szczerze powiedziawszy to z mmsów i z internetu w telefonie nie korzystam. Telefon służy mi tylko do dzwonienia i pisania sms-ów Pisałam już do heyah w tej sprawie na [email protected], lecz nie uzyskałam odpowiedzi na zadane przeze mnie pytanie :/ MOże ktoś z was zna odpowiedź na moje pytanie? jesli tak to prosze o odpowiedź. Chciałabym przejśc do heyah bo wydaje mi się świetną siecią, fajne pakiety, tani roaming itp. Pozdrawiam i czekam na odpowiedź. Odnośnik do odpowiedzi
pio075 172 Napisano 5 Grudzień 2011 Zgłoszenie Share Napisano 5 Grudzień 2011 Tak połączenia i SMS będa działać. Co do konfiguracji, można wprowadzać ustawienia ręcznie, bądź wybrać konfigurację dla podobnego modelu - powinna działać. Odnośnik do odpowiedzi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się