skinwalker 0 Napisano 4 Lipiec 2010 Zgłoszenie Share Napisano 4 Lipiec 2010 Witam, jestem aktualnie za granicą, kupiłem sobie kartę pre-paid, fajnie, dzwonię, piszę, odbieram itp, jednak nonstop miga mi na ekranie pomarańczowa słuchawka, czy wie może ktoś co to oznacza? Odnośnik do odpowiedzi
Agentix 6 Napisano 4 Lipiec 2010 Zgłoszenie Share Napisano 4 Lipiec 2010 Bodajże nieodebrane rozmowy, wejdź w rejestr i wyczyśc wszystko i nie powinno już migac. Odnośnik do odpowiedzi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się