Małgosia

serwis LG w Mławie to ściema!

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich jestem tak zła że musiałam coś na ten temat napisać.Kilka dni temu oddałam do naprawy mój telefon LG KF750. Telefon był jeszcze na gwarancji. Nie działał jeden przycisk dotykowy.I oni odesłali mi mój telefon twierdząc że, był zalany. Szok!!!! Strasznie się wkurzyłam bo o telefon dbam, wygląda jak nowy i dam sobie uciąć rękę że to jakaś ściema z tym zalaniem.Dołączyli do tego zdjęcie na którym nic nie widać. Po za tym myślę sobie że gdyby był zalany to by nie działał całkowicie a nie jakiś jeden mały przycisk.Kurcze Sorry myślę że, chyba każdy by zauważył ,gdyby mu coś zmoczyło telefon!!!Nie wiem co teraz zrobić myślę , że pójdę jeszcze do jakiegoś rzeczoznawcy ale jeśli oni tam w tym serwisie w Mławie specjalnie go zalali to normalnie nie podaruję. Ja wysłałam im kurierem nie zalany telefon a oni mi odsyłają zalany.Magia :((( Ciekawa jestem czy ktoś miał podobne problemy już z tym serwisem??

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Witaj, teraz to coraz częściej, jest tak, że autoryzowany serwis chcąc wymigać się od darmowych napraw, wydaje ekspertyzę, iż telefon został zalany i tyle jeśli chodzi o naszą gwarancję. Należałoby jeszcze raz spróbować oddać telefon na gwarancję, a jeśli jest taka możliwość zanieść do innego serwisu LG.

Z drugiej strony "Zalany telefon" nie musiał leżeć w wodzie. Mógł zostać zawilgocony, albo coś w tym stylu np. zaparowany. Choć wcale bym się nie zdziwił, gdyby rzeczywiście nie był zalany, gdzie jak mówisz dbasz o telefon.

Taką sytuację należałoby zgłociś do UOKiK (Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów), oraz RPO (Rzecznik Praw Obywatelskich), gdyż jest to zwykłe oszustwo, na niekorzyść klienta..

PS. Możesz pokazać zdjęcie dołączone przez serwis?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie pokaż zdjęcie które dostałaś z serwisu. Ostatnio zauważyłem że w serwisach mają tendencję do odsyłania telefonu i pisania że był zalany. Z resztą jak pisał Syntium UOKiKi i RPO. W dodatku możesz skorzystać nie z gwarancji tylko zażądać naprawy w związku z niezgodnością towaru z umową więcej szczegółów tu -->KLIK

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

W przyszłym tyg idę do innego serwisu żeby mi jeszcze raz sprawdzili ten mój telefon.Jeśli to prawda że, mógł zawilgotnieć to chyba powinni jakoś zabezpieczać telefony a nie sprzedawać taki chłam.Z innymi markami jakoś mi się to nie zdarzało, ale zachciało mi się LG to teraz mam. :( Co do zdjęcia postaram się go zeskanować ale dopiero też jakoś w tyg ,bo w tej chwili nie mam jak to zrobić.Bardzo dziękuję za informacje :))

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich jestem tak zła że musiałam coś na ten temat napisać.Kilka dni temu oddałam do naprawy mój telefon LG KF750. Telefon był jeszcze na gwarancji. Nie działał jeden przycisk dotykowy.I oni odesłali mi mój telefon twierdząc że, był zalany. Szok!!!! Strasznie się wkurzyłam bo o telefon dbam, wygląda jak nowy i dam sobie uciąć rękę że to jakaś ściema z tym zalaniem.Dołączyli do tego zdjęcie na którym nic nie widać. Po za tym myślę sobie że gdyby był zalany to by nie działał całkowicie a nie jakiś jeden mały przycisk.Kurcze Sorry myślę że, chyba każdy by zauważył ,gdyby mu coś zmoczyło telefon!!!Nie wiem co teraz zrobić myślę , że pójdę jeszcze do jakiegoś rzeczoznawcy ale jeśli oni tam w tym serwisie w Mławie specjalnie go zalali to normalnie nie podaruję. Ja wysłałam im kurierem nie zalany telefon a oni mi odsyłają zalany.Magia :((( Ciekawa jestem czy ktoś miał podobne problemy już z tym serwisem??

Ja również mam kłopoty z serwisem w Mławie.Oddałam telefon do naprawy lgkf750 w ramach gwarancji z powodu niedziałającego na dole panelu dotykowego. Byłam pewna że mi to naprawią ale się rozczarowałam.Telefon wrócił do mnie zdemolowany (pobity cały panel dotykowy).Telefon oddałam 90%sprawny a wrócił w 100% wrak niedziałający.Odwiedziłam rzecznika praw konsumenckich.Złożyłam skargę do Warszawy na serwis w Mławie oraz domagam się nowego telefonu wolny od wad,a jeżeli z ignorują moje roszczenia to spotkamy się w sądzie.ja mam nadzieję że się nie poddasz i będziesz o swoje walczyć. Powodzenia

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jakieś kompletne gamonie pracuję w tym serwisie. Ehhh jak to w Polsce z resztą banda idiotów nie mających o niczym pojęcia zakłada firmę i uważa się za profesjonalistów :) Może napisz do LG niech sprawdzą sobie ten serwis i najlepiej cofną mu autoryzację bo o ile anulowanie gwarancji to zniszczenie obudowy jest niedopuszczalne, przedstaw im jak sprawa się prezentuje może coś zrobią.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jakieś kompletne gamonie pracuję w tym serwisie. Ehhh jak to w Polsce z resztą banda idiotów nie mających o niczym pojęcia zakłada firmę i uważa się za profesjonalistów :) Może napisz do LG niech sprawdzą sobie ten serwis i najlepiej cofną mu autoryzację bo o ile anulowanie gwarancji to zniszczenie obudowy jest niedopuszczalne, przedstaw im jak sprawa się prezentuje może coś zrobią.

Właśnie to zrobiłam i czekam ciągle na odpowiedz. Jak będę coś więcej wiedzieć w tej sprawie to napiszę. Pozdrawiam

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Przecież LG jest z Mławy ... Znam osobe która ma podobny problem też nie działał jeden z przycisków panelu i telefon wrócił ze zdjeciam że jest niby zalany ( nie mial kontaktu z kaluzami pralkami itp ) i w dodatku nie działa ekran. I z tego co wiem wszystkie telefony na gwarancji trafiają do Mławy i tam ma być "naprawiony" ( przynajmniej w moim mieście tak było - Media Markt Toruń ) .

Aniasz i chodzi dokładnie o ten sam telefon, jak sprawa się rozwiązała ?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

To nie pierwszy raz tak jest :D podobnie miałem z Samsungiem F250 (telefon kompletnie nie używany z wyłącznym BT,podświetleniem klawiatury trzymał całe 12 h )

-Pierwsza wizyta w servisie odp: Ten typ tak ma.

-Druga wizyta w servisie: wgrali soft tylko dziwnym trafem wszystkie swoje tapety,gry,zdjęcia zastały,nawet lista połączeń była nie naruszona odp: oni tylko soft zmieniali reszty nie ruszali :D jakaś nowość.

-Trzecia wizyta w serwisie,zaszaleli wymienili baterie (tel dalej trzymał 12 h jak nie mniej )

-Czwarta wizyta w serwisie: Pan który tam był na mnie z buzią ze telefon ma uszkodzoną płytę główną ( jedyna prawidłowa odpowiedz jak się potem okazało) ale zdaniem pana z serwisu telefon musiał spaść z kilku metrów i jak ja mogłem w soft ingerować co jest totalną bzdurą telefon miał kilka dni był praktycznie nie brany z domu bo jak z stacjonarnym po ulicy chodzić :P nigdy nie upadło,softu też nie ruszałem (1.po co ?? 2.ten telefon był w tedy new i prawie nic do niego nie było )

No to zwróciłem się do UOKiK,nawet mi załatwili rzeczoznawce który stwierdził że telefon ma wadę fabryczną,nie jest to żadne uszkodzenie mechaniczne ani nie wynika z mojej winy, skończyło się na kilku pismach i na tym że mogą mi wymienić ten telefon ale za moją dopłata 230 zł i za 3 miesiące bo obecnie nie maja tego telefonu na stanie.

Wku...Zdenerwowałem się zaniosłem tel do lombardu i tyle.

Potem se poczytałem w necie że nie jestem jedyny :P serwisy unikają jakiejkolwiek napraw bo to są koszta a 2 ten wysiłek jaki muszą w to włożyć jest nadludzki:P

Jeszcze ponoć ERA z której miałem telefon szczyci się w tego typu działaniach :P

// Ani to o LG, ani o serwisie w Mławie, OT

// Synt.

Edytowane przez vel.Syntium

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

witam na początku napisze że cieszę sie ze was znalazłam!!!!!!!

A po drugie mam ten sam problem z lg Mława. oddałam telefon lg ku990 ibo był zaśnieżony ekran ale działał . odesłali mi z zepsutym wyswietlaczem i anulowana gwarancja a w dodatku telefon już nie dziła. straszne buce. wysłąłam już meila do warszawy do serwisu głównego ze skargą i do rzecznika praw konsumentów i czekam jakbyście wy wygrali z nimi walke to prosze o wsparcie ja tez jak wygram czy czegos sie dowiem to napewno wam napisze. moj meil to slimakko@tlen.pl

przeczytam wszytko co wyslecie

pozdrwaiam musimy sie trzymac razem bo robia nas na cacy!!!

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Witam , wcześniej pisałam o swoim telefonie LGKF750 i jakie miałam problemy z serwisem w Mławie i muszę się pochwalić że wygrałam z bandą łobuzów co zamiast naprawiać telefony to demolują i mówią że to wina użytkownika i wystawiają koszty naprawy. Ze mną się im nie udało.Telefon wrócił naprawiony i wygląda jak nowy.Życzę wszystkim powodzenia i wytrwałości.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

I bardzo dobrze nie ma co dziadom popuszczać (no chyba ze telefon warty 100zł dla takiego szkoda zachodu chociaż dla własnej satysfakcji można) :)

Powiedz jeszcze co zrobiłaś że naprawili go??

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

I bardzo dobrze nie ma co dziadom popuszczać (no chyba ze telefon warty 100zł dla takiego szkoda zachodu chociaż dla własnej satysfakcji można) :)

Powiedz jeszcze co zrobiłaś że naprawili go??

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Tak się składa że jestem z Mławy i nie wiem dokładnie czy serwis LG jest tam gdzie zakład produkcyjny ale jeśli tak to nie wiem jak oni mają naprawiać te telefony jak w Mławie skupiają się na telewizorach i nie jestem pewien ale oni chyba w Mławie nie produkują wcale telefonów to i pewnie nie mają części to nie uznają gwarancji i odsyłają popsute telefony. Jak dajecie telefony LG to nie dajcie ich wysyłać do Mławy.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Ale my nie wybieramy gdzie telefn ma zostać wysłany ...

Tak pisze w gwarancji i tam telefon musi zostać wysłany ...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Dzisiaj odebrałem telefon z serwisu z Mławy.

Jakież było moje zadziwienie kiedy zobaczyłem, iż nie jest naprawiony.

W skrócie dokładnie spotkało go to samo telefon Małgosi na dodatek to ten sam model KF750.

Zgłoszony wypadający przycisk na panelu przednim (telefon na gwarancji) a otrzymuje zdjęcia na których nic nie widać oprócz numeru seryjnego oraz wycenę naprawy:

43 - Ingerencja cieczy, konieczna wymiana płyty głównej, taśmy, płytki lcd oraz uszkodzonego panelu dotykowego.

Proszę o pomoc co mam z tym zrobić lub informację jak się skończyły inne sprawy ?

Pozdrawiam

post-7769-1269596044,4_thumb.jpg

post-7769-1269596068,53_thumb.jpg

post-7769-1269596095,81_thumb.jpg

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Witam powiem ci że dużo cierpliwości ci życzę ja walczę z chamami Z Mławy od 21.02 i zero skutku ale takie samo pismo dostałam i fakturę wyceny. to są kpiny. czekam na odp z warszawy bo do nich napisałam również. ale dramat ci powiem nie widzę z tego rozwiązanie byłam dzisiaj w serwisie i powiedział mi facet ze mój telefon musiał spaść dlatego mam zaciek na panelu także super fachowcy a oczywiście napisali ze mam zalany telefon dramat maja nas w dupie.No i oczywiście pan z serwisu X za mniej może naprawić mi telefon niż renomowany serwis LG MŁAWA jaja. życzę ci powodzenia może ty wygrasz napisz im pismo za potwierdzeniem odbioru

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie jak radzi ziemianka walcz z dziadami. Może warto powołać się na Niezgodność towaru z umową?? Nie jest tak obwarowana jak gwarancja trzeba tylko napisać reklamację do chamów. Jestem ciekaw czemu wszystkie KF750 są zalane jakaś plaga czy coś.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

ja mam ku 990 vievty i tez zalany??? po prostu daliśmy się nabrać na tą markę. Nokia była nie zawodna to ja zaryzykowałam i mam. ale muszę jeszcze dodać że mąż wysłał po gwarancji do serwisu pompę do oczka wodnego i serwis naprawił bez żadnych kosztów. Myślę że LG Mława musi się jeszcze wiele nauczyć szkoda tylko że naszym kosztem.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem LG ale przez tydzień po czym sprzedałem więc nie miałem "przyjemności" kontaktu z serwisem :) Cóż skoro jesteście pewni że wasz LG nie miał kontaktu z wodą (tzn. nie leżał w zaparowanej łazience, nie wpadł do wody, nie był zachlapany) to walczcie. aniasz walczyła i wywalczyła:

Ja również mam kłopoty z serwisem w Mławie.Oddałam telefon do naprawy lgkf750 w ramach gwarancji z powodu niedziałającego na dole panelu dotykowego. Byłam pewna że mi to naprawią ale się rozczarowałam.Telefon wrócił do mnie zdemolowany (pobity cały panel dotykowy).Telefon oddałam 90%sprawny a wrócił w 100% wrak niedziałający.Odwiedziłam rzecznika praw konsumenckich.Złożyłam skargę do Warszawy na serwis w Mławie oraz domagam się nowego telefonu wolny od wad,a jeżeli z ignorują moje roszczenia to spotkamy się w sądzie.ja mam nadzieję że się nie poddasz i będziesz o swoje walczyć. Powodzenia

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

witam na początku napisze że cieszę sie ze was znalazłam!!!!!!!

A po drugie mam ten sam problem z lg Mława. oddałam telefon lg ku990 ibo był zaśnieżony ekran ale działał . odesłali mi z zepsutym wyswietlaczem i anulowana gwarancja a w dodatku telefon już nie dziła. straszne buce. wysłąłam już meila do warszawy do serwisu głównego ze skargą i do rzecznika praw konsumentów i czekam jakbyście wy wygrali z nimi walke to prosze o wsparcie ja tez jak wygram czy czegos sie dowiem to napewno wam napisze. moj meil to slimakko@tlen.pl

przeczytam wszytko co wyslecie

pozdrwaiam musimy sie trzymac razem bo robia nas na cacy!!!

Witaj. Przeczytałem forum i chciałem dowiedzieć się co wskórałeś w sprawie swojego fona? Ja mam sytuację identyczną z pozostałymi "ofiarami" LG i postanowiłem przyj***ć im z paragrafu KK składając doniesienie do Prokuratury, do wydziału PG (przestępstw gospodarczych) o próbę wyłudzenia pieniędzy, niewygodę z tytułu braku telefonu i innych paragrafów, które sami mi nieświadomie podłożyli. Proszę odpisz, czy coś wywalczyłeś - razem będzie raźniej. Pozdrawiam. Irek.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

[niestety jja nic nie wywalczylam dostałam odmowe z Lg warszawa i ja jestem w d.... z tego wzgledu rze rzecznik ochrony konsumenta tez mi nie pomoże bo mam telefon na firme kupiony. wiec odpuscilam oni za naprawę chcą 220zl a na alegro wyswietlacz mozna dostac za 60zl . a sprawa sadowa tez wiele wiecej kosztuje wiec odpuściłam. a ty jak tam?? bo ja wysylalam 4 pisma i taka sama odpowiedz była. wiec kupilam nowy telefon już nie Lg i jedyne co moge zrobić to wszystkim znajomym odradzam tą marke bo wielka kicha. pozdrawiam i zycze wytrwałości.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

to tak jest ze wszystkim miałem kiedyś aparat fotograficzny oddałem go do serwisu ponieważ nie wysuwał się zum przysłali mi "naprawiony" ale po niecałym miesiącu było to samo. naprawiają tak byście kupowali więcej Popyt musi być.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich jestem tak zła że musiałam coś na ten temat napisać.Kilka dni temu oddałam do naprawy mój telefon LG KF750. Telefon był jeszcze na gwarancji. Nie działał jeden przycisk dotykowy.I oni odesłali mi mój telefon twierdząc że, był zalany. Szok!!!! Strasznie się wkurzyłam bo o telefon dbam, wygląda jak nowy i dam sobie uciąć rękę że to jakaś ściema z tym zalaniem.Dołączyli do tego zdjęcie na którym nic nie widać. Po za tym myślę sobie że gdyby był zalany to by nie działał całkowicie a nie jakiś jeden mały przycisk.Kurcze Sorry myślę że, chyba każdy by zauważył ,gdyby mu coś zmoczyło telefon!!!Nie wiem co teraz zrobić myślę , że pójdę jeszcze do jakiegoś rzeczoznawcy ale jeśli oni tam w tym serwisie w Mławie specjalnie go zalali to normalnie nie podaruję. Ja wysłałam im kurierem nie zalany telefon a oni mi odsyłają zalany.Magia :((( Ciekawa jestem czy ktoś miał podobne problemy już z tym serwisem??

WITAJCIE.

MÓJ PROBLEM Z TEL KF750 SECRET WYGLĄDA TAK SAMO!!!! ZA PIERWSZYM RAZEM NIE DZIAŁAŁO PODŚWIETLENIE PANELU DOTYKOWEGO - ODDAŁAM DO REKLAMACJI, ZROBIONO. ZA DRUGIM RAZEM DWA PRZYCISKI DOTYKOWE NIE REAGOWAŁY. DIAGNOZA SERWISU: INGERENCJA CIECZY, KONIECZNA WYMIANA PŁYTY LCD I PANELU. ŚLADY CIECZY POD PANELEM. DOŁĄCZONO ZDJĘCIE - CIEKAWE CZY WYGLĄDA TAK SAMO JAK TWOJE? MOŻE SERYJNIE DOŁĄCZAJĄ JEDNO ZDJĘCIE?? KOSZT NAPRAW WG WYCENY WSTĘPNEJ 101,28 MOŻE ULEC ZMIANIE. CO DZIWNE JAK TEL WRÓCIŁ Z SERWISU PO OGLĘDZINACH NIE DZIAŁAŁ JUŻ CAŁY PANEL DOTYKOWY. DWA MAILE WYSŁAŁAM DO SERWISU - BRAK ODPOWIEDZI. DZIŚ WYSŁAŁAM TRZECI - CZEKAM NA ODPOWIEDŹ. A MOŻE BY TĄ SPRAWĄ ZAINTERESOWAĆ PROGRAM "UWAGA"? POZDRAWIAM.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

jak najbardziej ... uwaga ,,, ale kto sie teraz tym zajmie jak nikt nie ma czasu. a na meile nie odpisuja mowie ze swojego doswaidczenia. trzeba wyslac list za potwierdzeniem odbioru i di 3 tygodni odpisza pozdrawiam

WITAJCIE.

MÓJ PROBLEM Z TEL KF750 SECRET WYGLĄDA TAK SAMO!!!! ZA PIERWSZYM RAZEM NIE DZIAŁAŁO PODŚWIETLENIE PANELU DOTYKOWEGO - ODDAŁAM DO REKLAMACJI, ZROBIONO. ZA DRUGIM RAZEM DWA PRZYCISKI DOTYKOWE NIE REAGOWAŁY. DIAGNOZA SERWISU: INGERENCJA CIECZY, KONIECZNA WYMIANA PŁYTY LCD I PANELU. ŚLADY CIECZY POD PANELEM. DOŁĄCZONO ZDJĘCIE - CIEKAWE CZY WYGLĄDA TAK SAMO JAK TWOJE? MOŻE SERYJNIE DOŁĄCZAJĄ JEDNO ZDJĘCIE?? KOSZT NAPRAW WG WYCENY WSTĘPNEJ 101,28 MOŻE ULEC ZMIANIE. CO DZIWNE JAK TEL WRÓCIŁ Z SERWISU PO OGLĘDZINACH NIE DZIAŁAŁ JUŻ CAŁY PANEL DOTYKOWY. DWA MAILE WYSŁAŁAM DO SERWISU - BRAK ODPOWIEDZI. DZIŚ WYSŁAŁAM TRZECI - CZEKAM NA ODPOWIEDŹ. A MOŻE BY TĄ SPRAWĄ ZAINTERESOWAĆ PROGRAM "UWAGA"? POZDRAWIAM.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się