Skocz do zawartości

JAKI dobry mobilny fon wszystkomający


Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam na imię Grzesiek szukam telefonu z dobrym systemem i odpowiednia pamięcią może to być smartfon czy jakos tak nie znam sie na terminologii.

telefon powinien.

odtwarzac: pdf, divix lub avi, mp3, txt jakiekolwiek np word.

Posiadać: wifi Gps wbudowana antene najlepiej, gogle maps, dotykowy ekran i co najmniej aparat z 5mpx dobry co bym mógł zrobić ładne zdjęcia

Jestem z zawodu geodetą potrzebuje mobilnego telefonu PDF to podstawa email i dobry sys bo chcial bym powgrywac fajne programy do liczenia i takie tam.

Myslalem nad HTC hero bo nic innego nie znam a i niepotrzebuje tej qwerty i nienie jest tego dużo a dodatkowo za gps to placic wszedzie trzeba w kazdym telefonie tak?

Albo n86 ale ona ponoć nie ma pdf i muli choć ma super wyświetlacz i 8mpx ale brak dotykowego szkoda

MAM DO WYDANIA 1300zl

no wolal bym za 1000

Odnośnik do odpowiedzi

Powiem Ci tak:

Dużo piszesz to na dotykowcu wygodnie nie będzie. Zobacz na I8510 - aparat 8mpx, dwa głośniki stereo, Symbian, WiFI, duży wyświetlacz..

Jeżeli upierasz się na dotykowca To Hero będzie dobrym wyborem. Andorid - wiele aplikacji, dobry wyświetlacz, dobrze działający multi touch.

Odnośnik do odpowiedzi

tak wiem przepraszam za moją niespójność poprostu sie już mieszam chce telefon z dobrym aparatem i gps-em i zebym mogl miec na nim inne programy jakies super kalkulatory a chciałbym żeby sie nie mulił więc powinien posiadać dobry procek a dotykowy może miec ale nie musi choć z zamiłowania jestem muzykiem i u kolegi widzialem na iphonie fajne organy do grania i pianino. A czy Innov ma dotykowy wyswietlacz.

Odnośnik do odpowiedzi

I8510 nie ma dotykowego ekranu (co myślę jest plusem) bo nie ma teraz dobrych nie dotykowych telefonów. I8510 - dobry aparat ? Ma. Wgrać GPS można ? Można. U kolegi widziałeś fajne programy itp bo iPhone jest fenomenalny pod kątem gier ;)

Odnośnik do odpowiedzi