Skocz do zawartości

Telefon do +- 1500 pln


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Padł mi mój Huawei P9 i jestem zmuszony kupić nowy telefon, a kompletnie jestem zielony w tej dziedzinie. Ogólnie telefon będzie mi potrzebny do dzwonienia, sms , snapchat , youtube , facebook oraz google maps gdyż potrzebne mi to do pracy czyli jak się z tym wiążę w miare dobra bateria. Chcę kupić nowy, zapewne na allegro tak do 1500 złotych ewentualnie nie dużo więcej . Zależałoby mi też żeby telefon posiadałby dual sim . Możecie coś podpowiedzieć koledzy ? Pozdrawiam

Odnośnik do odpowiedzi

Ale chwileczkę, przecież P9 musi być jeszcze na gwarancji, "padł" rozumiem jako ustanie prawidłowego działania bez Twojej ingerencji. 

Jeżeli jednak nie możesz z jakichś powodów realizować reklamacji to rozumiem, że drugi raz nie chcesz wchodzić w P9? Dobrze wpisywałby się w Twoje oczekiwania, ew. jeżeli szukasz odmiany możesz też rzucić okiem na Honor 8.

Bateria 3000 mAh + energooszczędny procek.

Odnośnik do odpowiedzi
Dnia 14.10.2017 o 21:09, Caesar99 napisał:

Jeżeli szukasz odmiany możesz też rzucić okiem na Honor 8  

Wspomniany Honor 8 to jeden z lepszych smartfonów w tym budżecie jaki możesz kupić na PL rynku. Jeśli chcesz się bawić to lepszy będzie Mi5S, aktualnie na gearbest jest do kupienia za ok 842 zł na promocji https://www.pepper.pl/promocje/xiaomi-mi5s-364-snapdragon-821-gearbest-56293

Tylko trwa jeszcze 2 dni ta promocja

Odnośnik do odpowiedzi
  • 1 month later...
  • 2 months later...
Dnia 14.02.2018 o 16:34, master007 napisał:

Według mnie G6 będzie lepszym wyborem od S7. Tylko w tym modelu trzeba wziąć pod uwagę wielkość tego smartfonu.

G6 właściwie nie jest taka duża, mimo ekranu 5,7", małe ramki robią robotę. Moja P9 Lite ma ekran 5,2 cala przy rozmiarze 146,80 x 72,60, G6 ma rozmiar 148,90 x 71,90, więc tylko 2 mm większa, ale za to węższa. Ale to swoją drogą.