lukasz9569

SERWIS

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. 

Kilka dni temu moja Xperia z3 po prostu umarła.

Ekran czarny, zero kontaktu z komputerem lub ładowarką ni da się jej w żadny sposób wybudzić, nic nie wibruje.

Telefon nie upadł stało się to nagle beż zadnego powodu. 

Oddałem telefon do salonu Orange odesłano go do serwisu i otrzymałem odpowiedź, że ekran został uszkodzony w sposób mechaniczny, telefon żekomo ma wygiętą obudowe i uszkodzenia na niej. Gdy oddawałem telefon do serwisu był w stanie idealnym, zero zadrapań stal jak z fabryki. W protokole odbioru odemnie telefonu ( przed wysłaniem do serwisu ) zanotowano że nie ma widocznych rys ani otarć. 

Czyli uszkodzenią mechanicznym ulegl juz po moim przekazaniu. Co mogę zrobić aby te uszkodzenia zostały naprawione? Serwis odsyła go powrotem

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Zmorą obecnych czasów jest miganie się serwisów od napraw. W przypadku Smartfonów liderem jest właśnie Sony, w przypadku laptopów Lenovo.
Próbuj reklamować z tytułu rękojmia. Obecnie każdy kto reklamuje sprzęty a w szczególności marki Sony, ale też Samsung i innych marek - pierwsze co to powinien zrobić szczegółowe zdjęcia sprzętu przed złożeniem reklamacji nawet w samym salonie, bo sprzęty nierzadko wracają z serwisów w gorszym stanie niż zostały tam wysłane. A serwisy lubią zrzucać winę na użytkownika. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Sprawa ciągneła sie około 2 miesiecy tyle czasu telefon leżał w salonie orange. Odesłano go ponownie i po wielu telefonach do sony udalo sie go naprawic gwarancyjnie.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się