Skocz do zawartości

Kult marki apple-jak to naprawdę jest proszę o obiektywną ocenę


ezechiel123456789

Rekomendowane odpowiedzi

 iMam kilka pytań odnośnie smartfonów apple i proszę o OBIEKTYWNE OPINIE NAJLEPIEJ ZNAWCÓW TEMATU.Powiem wprost że w temacie smartfonów to wiem tyle że ładnie wyglądają i mają internet-krótko mówiąc-nie wiem,nie umiem,nie znam się.Jednak wyrobiłem sobie pewne zdanie na temat apple i chciałbym wiedzieć czy moje poglądy są zrozumiałe.Jak wiadomo telefony apple to amerykańska marka o dość dobrej opinii i dużej renomie na świecie-ich produkty są znacznie droższe niż innych czołowych producentów(Nokia,Samsung,Morotola) nawet jeżeli mają gorsze parametry i funkcje.Na czym zatem polega taka popularność tej marki? czy to snobizm? a może telefony apple są zdecydownie lepszej jakości niż inne? zadam kilka pytań w podpunktach i proszę żebyście na nie odpowiedzieli albo napisali co sądzicie o moich opiniach

 

Argumenty przemawiające za tym że apple to ściema i snobizm:

 

1.te wszystkie iphony są w ogóle nie warte swojej ceny-taki iphone 5 czy 6 nie dość że ma gorsze paramtery od samsunga galaxy(nie wiem którego nie znam się) to jeszcze jest 800-1000 zł droższy!!!."Durne ludzie" płacą za znaczek jabłuszka na obudowie

 

2.apple wcale nie robi produktów lepszej jakości -ich smartfony są takiej samje jakości jak czołowych światowych producentów,mowi się że są innowacyjne. Innowacyjne?-śmiech na sali.Itunes to ma być innowacja? dobrej jakości aparat to ma być innowacja? telefon jak każdy inny