mw1900 0 Napisano 5 Listopad 2013 Zgłoszenie Share Napisano 5 Listopad 2013 Witam.Mam zamiar kupić od kumpla smartfon z salonu Plusa. Telefon nówka sztuka, gwarancja na 2 lata ale ja nie jestem klientem Plusa i nie mam zamiaru być.Co z ewentualnym serwisem gdyby coś się stało? Czy mogę na podstawie paragonu reklamować/serwisować telefon czy muszę być ich klientem? Nie byłoby problemów jeżeli w systemie pod numerem seryjnym telefonu byłaby umowa kolegi?Liczę na pomoc Odnośnik do odpowiedzi
pio075 172 Napisano 5 Listopad 2013 Zgłoszenie Share Napisano 5 Listopad 2013 Masz paragon czy fakturę VAT? Jeśli paragon to idziesz do serwisu producenta (nie do żadnych plusów minósów i innych pomarańczy) i oddajesz na podstawie karty gwarancyjnej (wypełnionej) i dowodu zakupu (na fakturę dla innej osoby mogą kręcić nosem, chociaż zwykle i tak nie robia problemów). Odnośnik do odpowiedzi
mw1900 0 Napisano 5 Listopad 2013 Autor Zgłoszenie Share Napisano 5 Listopad 2013 nie widzialem tego na wlasne oczy ale podobno jest faktura i karta gwarancyjna. Ja jestem w playu i gdy mialem problem z telefonem oddalem do salonu i odeslali do swojego serwisu play'owskiego. Czy plus tez ma cos takiego? czy tak jak mowisz na podstawie karty gwarancyjnej i faktury przyjmie mi serwis za friko?? Odnośnik do odpowiedzi
pio075 172 Napisano 5 Listopad 2013 Zgłoszenie Share Napisano 5 Listopad 2013 Odesłali do serwisu producenta - tego samego w którym wylądowałby telefon gdybyś oddał go w serwisie producenta w swoim mieście. Wypełniona karta gwarancyjna i dowód zakupu - tego potrzebujesz żeby oddać telefon w serwisie producenta. Nie interesuje ich czy masz abonament, czy może kartę Orange w telefonie z Plusa. Jeśli tylko gwarancja obejmuje uszkodzenie - naprawią za friko. Powiedz mi jaki ma to być telefon, to powiem ci w jakim serwisie zgłaszasz usterkę A no i zawsze możesz poprosić kolegę o oddanie telefonu na gwarancję Odnośnik do odpowiedzi
mw1900 0 Napisano 5 Listopad 2013 Autor Zgłoszenie Share Napisano 5 Listopad 2013 Kolega mieszka w innym miescie wiec nie chcialbym go fatygowac w takim przypadku.. Telefon to Sony Xperia M. Obecnie również posiadam Xperie ale kilka klas niższą. Serwis PLAY odsylal go do "w-support.pl " al. armii krajowej 61, 50-541 Wrocław. W moim mieście (Gdańsk) nie ma serwisu Sony. W poblizu tez nie. Jeszcze niedowano podobo istnial w Gdyni ale doiwedzialem sie ze Sony tam nie robią. Więc. Kupuję telefon i w przypadku usterki nie bawić się z salonem PLUSa z ktorego jest tel. tylko odeslac samemu? Play bral koszty wysylki na siebie i nie musialem sie tez martwic o to czy zaginie w drodze czy cos.. Odnośnik do odpowiedzi
pio075 172 Napisano 5 Listopad 2013 Zgłoszenie Share Napisano 5 Listopad 2013 A Sony Centre w Matarni? Możesz się tam zapytać czy realizują naprawy gwarancyjne smartfonów Odnośnik do odpowiedzi
mw1900 0 Napisano 5 Listopad 2013 Autor Zgłoszenie Share Napisano 5 Listopad 2013 zapytac nie zaszkodzi dzieki! akurat mam blisko wiec podjade i dam znac co i jak Odnośnik do odpowiedzi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się