bylyklientplay 0 Napisano 10 Wrzesień 2013 Zgłoszenie Share Napisano 10 Wrzesień 2013 Wypowiedziałem umowę sieci play zgodnie z terminem i przyszło do zapłacenia ostatniej faktury której operator nie chce mi dostarczyć ani mailowo ani pocztą . Zanim została wygenerowana faktura usunął konto skąd pobierałem faktury, na moja prośbę o przesłanie mi jej podesłali kilka razy w plikach zaszyfrowanych powołując się na jakieś hasło abonenckie w umowie a po wygaśnięciu umowy nie każdy musi takową umowę przechowywać , wysyłają mnie do swoich punktów po te hasło a na moje pytanie kto mi zapłaci za czas stracony i kto pokryje koszty dojazdu do tego punktu nikt kompetentny nie odpowiada. Zaproponowałem że wyślę firmie play 2,50 zł na znaczek i kopertę aby podali konto bo szyfrowanie faktury jest niepoważne z uwagi na to że faktura jest wystawiona na firmę więc zgodnie z ustawą skarbową mają obowiązek dostarczyć mi duplikat ale też jest mi odmawiane wystawienie duplikatu, Bardzo niepoważna sieć nie umie sie rozstać z byłym klientem mam jeszcze dwa numer w tej sieci i z tego powodu dziadowania i robienia mi problemów wysłałem wypowiedzenia bo mam na czas nieograniczony karty z miesięcznym wypowiedzeniem. Nie ma tam kompetentnych ludzi a ja lubię współpracować z mądrymi a nie z dziadami. Odnośnik do odpowiedzi
ZloteiPlatynoweNumery 0 Napisano 19 Wrzesień 2013 Zgłoszenie Share Napisano 19 Wrzesień 2013 Zdaje mi się,ze jest juz jeden niemal identyczny temat,można je ze soba spokojjnie połaczyć http://forumgsm.pl/topic/12275-robienie-problem%C3%B3w-swoim-abonentom/#entry5248http://forumgsm.pl/topic/12275-robienie-problem%C3%B3w-swoim-abonentom/#entry52487 Odnośnik do odpowiedzi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się