Skocz do zawartości

Play i robienie problemów byłym klientom


bylyklientplay

Rekomendowane odpowiedzi

Wypowiedziałem umowę sieci play zgodnie z terminem i przyszło do zapłacenia ostatniej faktury której operator nie chce mi dostarczyć ani mailowo ani pocztą . Zanim została wygenerowana faktura usunął konto skąd pobierałem faktury, na moja prośbę o przesłanie mi jej podesłali kilka razy w plikach zaszyfrowanych powołując się na jakieś hasło abonenckie w umowie a po wygaśnięciu umowy nie każdy musi takową umowę  przechowywać , wysyłają mnie do swoich punktów po te hasło a na moje pytanie kto mi zapłaci za czas stracony i kto pokryje koszty dojazdu do tego punktu nikt kompetentny nie odpowiada. Zaproponowałem że wyślę firmie play 2,50 zł na znaczek i kopertę aby podali konto bo szyfrowanie faktury jest niepoważne z uwagi na to że faktura jest wystawiona na firmę więc zgodnie z ustawą skarbową mają obowiązek dostarczyć mi duplikat ale też jest mi odmawiane wystawienie duplikatu, Bardzo niepoważna sieć nie umie sie rozstać z byłym klientem mam jeszcze dwa numer w tej sieci i z tego powodu dziadowania i robienia mi problemów wysłałem wypowiedzenia bo mam na czas nieograniczony karty z miesięcznym wypowiedzeniem. Nie ma tam kompetentnych ludzi a ja lubię współpracować z mądrymi a nie z dziadami.

Odnośnik do odpowiedzi
  • 2 weeks later...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...