Zuzia
Użytkownik-
Zawartość
1 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0 NeutralO Zuzia
-
Tytuł
-#Obserwator
-
Witam ja również miałam problemy z telefonem LF KF750, pół roku trwało moje wysyłanie go do serwisu do Mławy w ramach reklamacji. Telefon był niesprawny. W końcu moja cierpliwość się skończyła, poszłam do Rzecznika Praw Konsumenta, polecono mi napisać do serwisu niezgodność towaru z umową, i o dziwo dopiero wtedy dostałam potwierdzenie moich słów - mianowicie, że telefon faktycznie jest niesprawny i serwis umożliwia wymianę go na nowy lub naprawę starego. Wybrałam pierwszą opcję. Dodatkowo napisałam do głównej siedziby LG w Warszawie zażalenie na pracę serwisantów w Mławie. Faktycznie, raz na
Footer title
This content can be configured within your theme settings in your ACP. You can add any HTML including images, paragraphs and lists.
Footer title
This content can be configured within your theme settings in your ACP. You can add any HTML including images, paragraphs and lists.
Footer title
This content can be configured within your theme settings in your ACP. You can add any HTML including images, paragraphs and lists.