Skocz do zawartości




Zdjęcie

serwis LG w Mławie to ściema!


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
78 odpowiedzi w tym temacie

#21 Patron

Patron

    -#Obserwator

  • Members
  • 1 postów

Napisano 28 kwiecień 2010 - 20:50

witam na początku napisze że cieszę sie ze was znalazłam!!!!!!!
A po drugie mam ten sam problem z lg Mława. oddałam telefon lg ku990 ibo był zaśnieżony ekran ale działał . odesłali mi z zepsutym wyswietlaczem i anulowana gwarancja a w dodatku telefon już nie dziła. straszne buce. wysłąłam już meila do warszawy do serwisu głównego ze skargą i do rzecznika praw konsumentów i czekam jakbyście wy wygrali z nimi walke to prosze o wsparcie ja tez jak wygram czy czegos sie dowiem to napewno wam napisze. moj meil to slimakko@tlen.pl
przeczytam wszytko co wyslecie
pozdrwaiam musimy sie trzymac razem bo robia nas na cacy!!!



Witaj. Przeczytałem forum i chciałem dowiedzieć się co wskórałeś w sprawie swojego fona? Ja mam sytuację identyczną z pozostałymi "ofiarami" LG i postanowiłem przyj***ć im z paragrafu KK składając doniesienie do Prokuratury, do wydziału PG (przestępstw gospodarczych) o próbę wyłudzenia pieniędzy, niewygodę z tytułu braku telefonu i innych paragrafów, które sami mi nieświadomie podłożyli. Proszę odpisz, czy coś wywalczyłeś - razem będzie raźniej. Pozdrawiam. Irek.
  • 0



#22 ziemianka

ziemianka

    -#Obserwator

  • Members
  • 6 postów

Napisano 29 kwiecień 2010 - 15:53

[niestety jja nic nie wywalczylam dostałam odmowe z Lg warszawa i ja jestem w d.... z tego wzgledu rze rzecznik ochrony konsumenta tez mi nie pomoże bo mam telefon na firme kupiony. wiec odpuscilam oni za naprawę chcą 220zl a na alegro wyswietlacz mozna dostac za 60zl . a sprawa sadowa tez wiele wiecej kosztuje wiec odpuściłam. a ty jak tam?? bo ja wysylalam 4 pisma i taka sama odpowiedz była. wiec kupilam nowy telefon już nie Lg i jedyne co moge zrobić to wszystkim znajomym odradzam tą marke bo wielka kicha. pozdrawiam i zycze wytrwałości.
  • 0

#23 jendrek

jendrek

    -#Obserwator

  • Members
  • 18 postów

Napisano 29 kwiecień 2010 - 19:28

to tak jest ze wszystkim miałem kiedyś aparat fotograficzny oddałem go do serwisu ponieważ nie wysuwał się zum przysłali mi "naprawiony" ale po niecałym miesiącu było to samo. naprawiają tak byście kupowali więcej Popyt musi być.
  • 0

#24 sweetcandy77

sweetcandy77

    -#Obserwator

  • Members
  • 3 postów

Napisano 04 maj 2010 - 13:56

Witam wszystkich jestem tak zła że musiałam coś na ten temat napisać.Kilka dni temu oddałam do naprawy mój telefon LG KF750. Telefon był jeszcze na gwarancji. Nie działał jeden przycisk dotykowy.I oni odesłali mi mój telefon twierdząc że, był zalany. Szok!!!! Strasznie się wkurzyłam bo o telefon dbam, wygląda jak nowy i dam sobie uciąć rękę że to jakaś ściema z tym zalaniem.Dołączyli do tego zdjęcie na którym nic nie widać. Po za tym myślę sobie że gdyby był zalany to by nie działał całkowicie a nie jakiś jeden mały przycisk.Kurcze Sorry myślę że, chyba każdy by zauważył ,gdyby mu coś zmoczyło telefon!!!Nie wiem co teraz zrobić myślę , że pójdę jeszcze do jakiegoś rzeczoznawcy ale jeśli oni tam w tym serwisie w Mławie specjalnie go zalali to normalnie nie podaruję. Ja wysłałam im kurierem nie zalany telefon a oni mi odsyłają zalany.Magia :((( Ciekawa jestem czy ktoś miał podobne problemy już z tym serwisem??


WITAJCIE.
MÓJ PROBLEM Z TEL KF750 SECRET WYGLĄDA TAK SAMO!!!! ZA PIERWSZYM RAZEM NIE DZIAŁAŁO PODŚWIETLENIE PANELU DOTYKOWEGO - ODDAŁAM DO REKLAMACJI, ZROBIONO. ZA DRUGIM RAZEM DWA PRZYCISKI DOTYKOWE NIE REAGOWAŁY. DIAGNOZA SERWISU: INGERENCJA CIECZY, KONIECZNA WYMIANA PŁYTY LCD I PANELU. ŚLADY CIECZY POD PANELEM. DOŁĄCZONO ZDJĘCIE - CIEKAWE CZY WYGLĄDA TAK SAMO JAK TWOJE? MOŻE SERYJNIE DOŁĄCZAJĄ JEDNO ZDJĘCIE?? KOSZT NAPRAW WG WYCENY WSTĘPNEJ 101,28 MOŻE ULEC ZMIANIE. CO DZIWNE JAK TEL WRÓCIŁ Z SERWISU PO OGLĘDZINACH NIE DZIAŁAŁ JUŻ CAŁY PANEL DOTYKOWY. DWA MAILE WYSŁAŁAM DO SERWISU - BRAK ODPOWIEDZI. DZIŚ WYSŁAŁAM TRZECI - CZEKAM NA ODPOWIEDŹ. A MOŻE BY TĄ SPRAWĄ ZAINTERESOWAĆ PROGRAM "UWAGA"? POZDRAWIAM.
  • 0

#25 ziemianka

ziemianka

    -#Obserwator

  • Members
  • 6 postów

Napisano 05 maj 2010 - 13:56

jak najbardziej ... uwaga ,,, ale kto sie teraz tym zajmie jak nikt nie ma czasu. a na meile nie odpisuja mowie ze swojego doswaidczenia. trzeba wyslac list za potwierdzeniem odbioru i di 3 tygodni odpisza pozdrawiam



WITAJCIE.
MÓJ PROBLEM Z TEL KF750 SECRET WYGLĄDA TAK SAMO!!!! ZA PIERWSZYM RAZEM NIE DZIAŁAŁO PODŚWIETLENIE PANELU DOTYKOWEGO - ODDAŁAM DO REKLAMACJI, ZROBIONO. ZA DRUGIM RAZEM DWA PRZYCISKI DOTYKOWE NIE REAGOWAŁY. DIAGNOZA SERWISU: INGERENCJA CIECZY, KONIECZNA WYMIANA PŁYTY LCD I PANELU. ŚLADY CIECZY POD PANELEM. DOŁĄCZONO ZDJĘCIE - CIEKAWE CZY WYGLĄDA TAK SAMO JAK TWOJE? MOŻE SERYJNIE DOŁĄCZAJĄ JEDNO ZDJĘCIE?? KOSZT NAPRAW WG WYCENY WSTĘPNEJ 101,28 MOŻE ULEC ZMIANIE. CO DZIWNE JAK TEL WRÓCIŁ Z SERWISU PO OGLĘDZINACH NIE DZIAŁAŁ JUŻ CAŁY PANEL DOTYKOWY. DWA MAILE WYSŁAŁAM DO SERWISU - BRAK ODPOWIEDZI. DZIŚ WYSŁAŁAM TRZECI - CZEKAM NA ODPOWIEDŹ. A MOŻE BY TĄ SPRAWĄ ZAINTERESOWAĆ PROGRAM "UWAGA"? POZDRAWIAM.


  • 0

#26 sweetcandy77

sweetcandy77

    -#Obserwator

  • Members
  • 3 postów

Napisano 05 maj 2010 - 14:24

jak najbardziej ... uwaga ,,, ale kto sie teraz tym zajmie jak nikt nie ma czasu. a na meile nie odpisuja mowie ze swojego doswaidczenia. trzeba wyslac list za potwierdzeniem odbioru i di 3 tygodni odpisza pozdrawiam


Wiem, że nie odpowiadają - wysłałam 3 maile, jeden fax. Teraz napiszę do UOKiK i RPO. A jeśli to nie pomoże, to obiecuję, że się tym zajmę (program UWAGA). Akurat mam troszkę wolnego czasu... Czy pisałaś Na adres al. Jerozolimskich do nich? Co Ci dokładnie odpisali???
  • 0

#27 aniasz

aniasz

    -#Obserwator

  • Members
  • 5 postów

Napisano 27 maj 2010 - 17:50

Witam wszystkich, dawno już was nie odwiedzałam i widzę że serwis z Mławy leci sobie w kulki. Ja wygrałam z serwisem z Mławy trwało to prawie dwa miesiące i było warto , mam dobrą radę dla niektórych którzy piszą skargi do Warszawy czy też do Mławy NIE WYSYŁAJCIE TEGO TYPU SKARGI W FORMIE MEILA bo oni nigdy nie odpowiedzą róbcie to tylko w formie pisemnej i wysłać go listem poleconym i ZA POTWIERDZENIEM ODBIORU !!!! mają oni wtedy tylko 14dni na odpowiedz i mało tego od każdej ich decyzji mamy prawo się odwołać . Ja tak robiłam i WYGRAŁAM !!!! Powodzenia
  • 0

#28 sebastian43210

sebastian43210

    -#Lubi to co robi

  • Members
  • 158 postów

Napisano 01 czerwiec 2010 - 08:41

serwisy(nie tylko lg)bardzo często tak robią.bo poprostu nie opłaca im sie robić tego na gwarancji


www.odlotek.pl
  • 0

#29 LGfan

LGfan

    -#Obserwator

  • Members
  • 1 postów

Napisano 18 czerwiec 2010 - 10:09

Witam!
Czy mozliwe jest zawigocenie na płytki która nie jest metalowa?? zawilgocenie elementów widocznych na zdjeciu rozumiem ale tej zielone płytki??

Witam!
Zapomniałem dodac zdjęcie. Oto ono. Chodzi o to czy to zawilgocenie u dołu zdjecia jest możliwe?? tam nie ma żadnego elemntu metalowego.

Załączone miniatury

  • lg_0011.jpg

  • 0

#30 karol26

karol26

    -#Przyjaciel forum

  • Members
  • 1818 postów
  • Lokalizacja:Piastów
  • Operator:Orange
  • Model telefonu:Nokia 500

Napisano 18 czerwiec 2010 - 12:07

LG dało ci takie zdjęcie? Lepiej sprawdź, czy na pewno tak jest. Zawilgocenie jest owszem możliwe, ale nie wiem czy aż w takim stopniu.
  • 0

Nokia 3410 --> Nokia 6020 --> Sagem my411X --> Nokia N70 --> SE W850 --> Siemens CXT70 --> SE C510 --> Nokia 5530 XM --> Nokia N95 8GB --> Nokia 500


#31 mac

mac

    -#Obserwator

  • Members
  • 1 postów
  • Lokalizacja:Gdynia
  • Operator:Plus GSM

Napisano 22 czerwiec 2010 - 11:54

No cóz jestem kolejnym olanym klientem tego serwisu ..Mam tel LG KF 750 ,któregos pieknego dnia po prostu sie wyłaczył i tyle. Tydzien temu wysłałem go do Mławy i ..... dostałem standardowa odpowiedż :"Ingerencja cieczy,konieczna wymiana panelu i płytki lcd.Slady cieczy pod panelem ".Jak widać po wypowiedziach poprzedników telefon jest po prostu wadliwy źle zabezpieczony przed wpływem srodowiska zewnętrznego,czego serwis nie dostrzega ,bo i po co.Oczywiście usiłują wyłudzić ode mnie kase na płatną naprawę ,ale nie mam zamiaru sie zgodzic i jutro udaję sie do rzecznika praw konsumentów ,zobaczymy co mi powie.Skarge do serwisu do Warszawy też oczywiście zlożę .
Pozdrawiam
  • 0

#32 sweetcandy77

sweetcandy77

    -#Obserwator

  • Members
  • 3 postów

Napisano 22 czerwiec 2010 - 12:57

Serwis w Warszawie pewnie będzie Ci kazał podać IMEI telefonu celem zapoznania się z dokumentacją. Potem dadzą Ci taką samą odpowiedź jaką dostałeś w Mławie. Wyjaśnią, "(...)iż zgodnie z punktem 7 warunków gwarancji, uszkodzenia mechaniczne w tym zalania sprzętu nie są gwarancją objęte. W tej sytuacji możemy zaproponować skorzystanie z serwisu pogwarancyjnego i naprawy płatnej.
W związku z powyższym z przykrością stwierdzam, iż brak jest podstaw do uznania reklamacji.".
Ja dodatkowo korzystałam z porady prawnej i doradzono mi: reklamowanie towaru z tytułu niezgodności towaru z umową, wystąpienie na drogę sądową do stałego polubownego sądu konsumenckiego - wymagana zgoda obu stron, do sądu powszechnego w trybie postępowania uproszczonego.
  • 0

#33 Zuzia

Zuzia

    -#Obserwator

  • Members
  • 1 postów

Napisano 11 lipiec 2010 - 20:31

Witam
ja również miałam problemy z telefonem LF KF750, pół roku trwało moje wysyłanie go do serwisu do Mławy w ramach reklamacji. Telefon był niesprawny. W końcu moja cierpliwość się skończyła, poszłam do Rzecznika Praw Konsumenta, polecono mi napisać do serwisu niezgodność towaru z umową, i o dziwo dopiero wtedy dostałam potwierdzenie moich słów - mianowicie, że telefon faktycznie jest niesprawny i serwis umożliwia wymianę go na nowy lub naprawę starego. Wybrałam pierwszą opcję. Dodatkowo napisałam do głównej siedziby LG w Warszawie zażalenie na pracę serwisantów w Mławie. Faktycznie, raz na jakiś czas uda się z nimi wygrać, ale ile trzeba przy tym się namęczyć. Jednak wydaje mi się, że warto. Gdyby nie dali mi nowego telefonu z pewnością zdecydowałabym się na drogę sądową - można powiedzieć, ze to śmieszne, ale ja uważam, że najważniejsze są zasady - jeśli nie potrafią traktować człowieka z należytym szacunkiem, tak warto ich nauczyć. Walczcie o swoje !
  • 0

#34 Critz

Critz

    -#Obserwator

  • Members
  • 13 postów

Napisano 26 lipiec 2010 - 12:41

Witam.

Bardzo się cieszę, że znalazłem taki temat na tym forum. Ja również mam już od miesiąca problemy z "autoryzowanym" serwisem LG w Mławie"

Może żeby było szybciej dorzucę dzisiejszy e-mail wysłany do nich.

Piszę do was po raz kolejny i mam nadzieje, że ostatni. Dla przypomnienia opowiem moją historię od początku.

Nazywam się Aleksander Szymoniak i kupiłem wasz telefon KU990 na początku ubiegłego roku.
Do czasu nie miałem do niego zastrzeżeń, póki nie zaczął się psuć.
Od tego czasu płyta główna była wymieniana 2 razy, 2 razy zepsuł się dotyk, raz płytka od flesza i pokrętło od zoomu (nie mówię, że za prawie każdym razem wymiana oprogramowania), dodatkowo dodam, iż wasz telefon mnie OGŁUSZYŁ strzelając do mnie ze słuchawki podczas rozmowy (2 tygodnie trzeszczenie w uszach, do teraz mam problem z prawym uchem), mam na to świadków. Od 3 naprawy pisałem o wymianie telefonu na nowy. Za 4 razem również o to poprosiłem. Po 2-óch tygodniach telefon wrócił do salonu NIE NAPRAWIONY oraz informacja, że "proponują mi wymianę telefonu na nowy" - bardzo śmieszne. Dodam iż przez wymianę płyty głównej w salonie nie mogłem ściągnąć sim locka gdyż kodu odblokowującego nie było w bazie wysyłany e-mail na serwis RÓWNIEŻ 0 ODPOWIEDZI. Za pierwszym razem ktoś sobie przywłaszczył moją kartę pamięci którą kupiłem SOBIE SAM! 40 zł dałem za kartę i telefon wrócił bez niej! Nie wiem kto to zrobił w każdym razie telefon idzie do was więc to wy odpowiadacie za to.

Telefon wrócił z powrotem na serwis, znowu ponad tydzień ciszy. Następnie skontaktował się ze mną Pan ze serwisu w Mławie i poinformował mnie, iż nie produkują już takiego modelu i proponują wymianę na model GT 400. Nie spełniał moich oczekiwań i natychmiast wysłałem e-mail, że ten telefon jest gorszy od telefonu KU990 (który produkowany był od ponad roku) i napisałem, iż chcę wymianę na model KC910 bądź GT500. W tym czasie próbowałem się skontaktować wielokrotnie z serwisem - sygnał jest nikt nie obiera. W końcu dzwoniłem do kierownika serwisu, który zapewnił mnie, że w dniu 23.07.2010r dostanę odpowiedź drogą elektroniczną co się dzieje z moim telefonem ODPOWIEDZI TAKIEJ NIE DOSTAŁEM. Dnia 26.07.2010 próbowałem się dodzwonić do kierownika od godziny 9 rano (dzwonię do oporu i nic tak samo głuchy telefon). Telefonu nie mam już ponad miesiąc i będą tego konsekwencje i to bardzo surowe.

Zażenowany waszymi usługami/produktami i niezliczonymi próbami nieudanego skontaktowania się z wami jestem zmuszony w dniu jutrzejszym wnieść sprawę do RZECZNIKA PRAW KONSUMENTA


Koszmar.. Chyba naprawdę to trzeba będzie zgłosić do programu Uwaga bo to jest przegięcie.. Aż chyba sam się tym dzisiaj zajmę ;)

Pozdrawiam i uprzedzam przed tymi niekompetentnymi ludźmi..
  • 0

#35 pio075

pio075

    -#Przyjaciel forum

  • Mod.Team
  • 5226 postów
  • Lokalizacja:Kielce
  • Operator:Play
  • Model telefonu:Xperia Z1

Napisano 26 lipiec 2010 - 13:14

Ahhh... kolejny przypadek niekompetencji i "zbywania natręta" przez ten serwis. Myślę że warto zainteresować tym program typu Uwaga czy Interwencja może oni się tym zajmą i coś zrobią.

Dodam tylko (odnośnie skradzionej karty pamięci) że oddając telefon na gwarancji warto wyjąć wszystko co mogą podmienić (tzn. kartę pamięci a nawet baterię).
  • 0

Motorola M3888--Siemens C65--Motorola V525--Siemens C72--Nokia 5200--Sony Ericsson W810i--LG KE970 Shine Titanium-- Sony Ericsson K810i--Sony Ericsson C902--Nokia 5800 XpressMusic--Samsung I8910 Omnia HD--Nokia N8-00--Sony Xperia Z1

 


#36 ziemianka

ziemianka

    -#Obserwator

  • Members
  • 6 postów

Napisano 26 lipiec 2010 - 16:42

moze jakiś pozew zbiorowy ja byłabym chętna jakby sie nas 10 osób zebrało to mozemy spróbować. pozdrawiam ziemianka
  • 0

#37 vel.Syntium

vel.Syntium

    Student

  • Mod.Team
  • 1976 postów
  • Operator:Heyah
  • Model telefonu:N 5230

Napisano 26 lipiec 2010 - 17:27

Patologia jest z tym serwisem. Ciekawe jaki procent napraw kończy się podobnie do tutaj opisywanych, bo nie każdy napisze na forum - ale to jest już naprawdę warte prawnego finału. Dajcie znać, jak zakończą się wasze sprawy - życzę powodzenia i cierpliwości z polskimi sądami.
  • 0
RingSMS.pl - taka darmowa bramka SMS to spoko sprawa c'nie? ;]
Zachęcam Cię, Dołącz do Fanów na Facebook :)

#38 rudzielec

rudzielec

    -#Obserwator

  • Members
  • 1 postów

Napisano 13 sierpień 2010 - 19:31

Witajcie.
Przedłużałam umowę z Orange i zakupiłam telefon GD510. Telefon w ogóle nie czyta mi żadnej karty pamięci (sprawdzałam na baaaardzo wielu).
Oddałam go do naprawy, gdzie odesłali mi go po tygodniu stwierdzając, iż w serwisie nie wykryto usterki. Znowu próbowałam różnych kart, ale za każdym razem pyta się czy sformatować pamięć zewnętrzną, a jak daję tak i wprowadzę kod to się 'formatuje' w taki sposób że nic z tego nie wychodzi. I tak w kółko.
Pani w Orange mi powiedziała, żebym sobie zadzwoniła do serwisu w Mławie (szukając telefonu do nich tak znalazłam to forum).
Zadzwonię tam, mam zamiar również napisać skargę, bo do końca nie wiem z kogo robią debila.

Pozdrawiam serdecznie
  • 0

#39 Critz

Critz

    -#Obserwator

  • Members
  • 13 postów

Napisano 15 sierpień 2010 - 06:50

Witam was ponownie. Otóż prawdopodobnie dotarłem do końca tych katuszy. Dostałem telefon GT 400 ale.. Zaraz odwołałem się, że w niczym nie przypomina starego Viewty. Odwołałem się z prośbą o wymianę tego telefonu na inny model. I wykatuszowałem GD 880. A wszystko to za sprawą Pani Beaty Gaik. Jedyna kompetentna osoba w LG. Jedyna która starała się mi pomóc. Nie wiem czy zajmuje się też naprawami gwarancyjnymi. W każdym razie kazała mi wysłać GT 400 nie do Mławy tylko już do Warszawy gdyż sama stwierdziła, że "lepiej żeby to dopilnowała sama". Więc coś w tym musi być.

Następnym razem kupuję wszystko tylko nie LG..


Do pio075:

Jeżeli telefon wysyłasz kurierem to jak najbardziej. Jeżeli jednak przez salon to oni Ci spisują co wychodzi od nich z salonu (bateria, karta etc) Niestety u mnie nie zapisali karty, że była w zestawie jaki leciał do Mławy i jak ktoś dostał telefon z kartą a że na papierze nie było żadnej wzmianki o załączeniu jej, to po prostu sobie ją wzięli. Nie wiem kto to wziął (jedno niedopatrzenie ze strony salonu i jedno ze strony LG - ochrzaniłem oba te organy) mnie to nie powinno obchodzić. Płacę - wymagam.

Trzeba im umieć narobić stracha wtedy dopiero wezmą się za działanie. Oni mają tysiące takich klientów, którzy "łagodnie" proszą o wymianę telefonu, bądź kłócą się o to, że np telefon nie był zalany a na serwisie stwierdzono, że jednak pływał w rzece. Tutaj trzeba twardej ręki straszyć ich takimi organami przed którymi trzepią majtkami. Zwykły rzecznik praw konsumenta. On wam powie wszystko co trzeba zrobić i na pewno źle na tym nie wyjdziecie. Sami nic nie zdziałacie.

Pozdrawiam i życzę szczęśliwego zakończenia waszych spraw z LG Electronics.
  • 0

#40 pio075

pio075

    -#Przyjaciel forum

  • Mod.Team
  • 5226 postów
  • Lokalizacja:Kielce
  • Operator:Play
  • Model telefonu:Xperia Z1

Napisano 15 sierpień 2010 - 09:12

Dobrze usłyszeć o kolejnym pozytywnym zakończeniu sprawy z serwisem w Mławie.

W każdym razie kazała mi wysłać GT 400 nie do Mławy tylko już do Warszawy gdyż sama stwierdziła, że "lepiej żeby to dopilnowała sama". Więc coś w tym musi być.

Czyżby LG wiedziało o całej sprawie i nic sobie z tego nie robiło? W sumie dla nich to lepiej, część osób nie bedzie nic robić a niektórzy pewnie nawet zapłacą za naprawę.

Mam nadzieję że GD880 będzie dobrze służył i nie będziesz musiał znów mieć kontaktu z serwisem w Mławie.
  • 0

Motorola M3888--Siemens C65--Motorola V525--Siemens C72--Nokia 5200--Sony Ericsson W810i--LG KE970 Shine Titanium-- Sony Ericsson K810i--Sony Ericsson C902--Nokia 5800 XpressMusic--Samsung I8910 Omnia HD--Nokia N8-00--Sony Xperia Z1

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych