Skocz do zawartości

smartfon max 1000 zł, dobra bateria i wyświetlacz


Rekomendowane odpowiedzi

Witam Was, spadł na mnie 'zaszczyt' wyboru telefonu dla mamy, nie znam się na tym więc proszę o pomoc. Z wymagań jakie przedstawiła to:

- cena max. 1000 ale jak coś tańszego spełnia wymagania to świetnie

- wyświetlacz ok. 5" z przyzwoitą rozdzielczością

- dobry aparat

- wytrzymała bateria

- płynne działanie

- dobry zasięg

- Android.

Telefon będzie używany głównie do dzwonienia, smsowania, czasem internet. Użytkowanie na pewno nie będzie zbyt intensywne i aplikacje zainstalowane na telefonie będą mało wymagające. Najlepiej jakby był to nowy telefon, ale jakaś kilku miesięczna używka też wchodzi w grę. Telefon tylko z polskiej dystrybucji, żeby nie było problemów z ewentualną gwarancją.

Odnośnik do odpowiedzi

Sama się zastanawiałam nad tymi Cubotami ale mama ma obawy 'bo chińczyk'. Generalnie myślę, że ona nie potrzebuje jakiejś mega dużej baterii, chodzi jedynie o to by nie musiała go codziennie ładować. Ciężko mi to przełożyć na jakieś konkretne liczby bo u mnie internet, wi-fi 24h/dobę, a ona będzie tego używać max. kilka razy dziennie. Doogee też ciekawa propozycja ale nie mamy możliwości obejrzenia go przed zakupem - tylko W-wa. Wcześniej używała telefonu maxcom i nie nadawał się nawet do dzwonienia, chyba stąd jej obawa do mało znanych marek. A co powiecie o Xperii E5, Samsung J3, LG K8?

Odnośnik do odpowiedzi

A ja jestem zdanai,ze lepieij jest zastanowić się nad jakąś dobrą znaną marką. Już miałem do czynienia z takimi chińskimi telefonami i nie byłem zadowolony z jakości wykonania, która jest kiepska. Sugeruję zajrzeć sobie do Euro:

http://www.euro.com.pl/telefony-komorkowe,g!smartfon,system-operacyjny_2!android-2-3-gingerbread:android-4-2-jelly-bean:10:11:12:13:14.bhtml

Obecnie jest tam w dobrej cenie seria telefonów Samsung J5. Kupisz za 750 zł. 

Odnośnik do odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto