Skocz do zawartości

Xiaomi, elephone, może huawei?


Rekomendowane odpowiedzi

Mam dylemat. Wybieram między xiaomi redmi note 3 pro w wersji 2gb RAM i 16 gb pamięci wewnętrznej, a xiaomi redmi 3 pro 3gb RAM i 32 wewnętrznej. Zastanowiłem się też nad elephonem p9000 i elephonem vowney lite. W p9000 zniechęca mnie trochę rozbieralnosc obudowy. Może huawei p9 lite jak trochę stanieje?

Najważniejsze jest to, by telefon sprawiał wrażenie premium, a interfejs też był przyjemny dla oka, a i nie chce w nim widzieć żadnych scinek. Aparat powinien robić ładne zdjęcia, aczkolwiek nie jestem hobbystą fotografem. Muzyka tak, żeby można było przyjemnie do śniadania posłuchać.

Tak więc co wybrać?

Odnośnik do odpowiedzi

Nie zamawiaj telefonu z Chin. Moze sie to wydawać opłacalne ale nie będziesz miał gwarancji. Telefony się psują, jest tak praktycznie w każdej marce. W zasadzie jedyna metodą aby się przed tym bronić jest kupno telefonu z europejskiej dystrybucji i z gwarancją. Poza tym obecnie wiele sklepów sprowadza takie chińskie telefony. Zerknij sobie do rtv Euro agd

http://www.euro.com.pl/telefony-komorkowe.bhtml

Jest tam i Huawei i Meizu . Dodatkowo model Huawei P8 czyli jeden z lepszych jest w dość sporej promocji. 

Odnośnik do odpowiedzi

Polecam albo raczej rekomenduje huaweii kupiłem dwie sztuki w sferis , robią dobre zdjęcia ale dzwięk ...z żadnego smartphona nie jest dla mnie aż tak zadowalający, już lepiej jakieś głośniczki bluetooth kupić.

Odnośnik do odpowiedzi