Skocz do zawartości

problem który telefon


Rekomendowane odpowiedzi

ma mieć w miare duży ekran bo dużo korzystam z internetu  i żeby się nie zawieszał  przede wszystkim tak myślałam w kwocie może do 1000zł max oglądam właśnie na stronie sferisa bo dużo promocji mają i cenny są korzystne ale niestety nie znam się na telefonach a nie chce kupić jakiegoś nieodpowiedniego

Odnośnik do odpowiedzi

O przepraszam w takim razie za pomyłkę :) Zarówno Galaxy S4 jak i LG G3 to flagowe modele swoich producentów,z bardzo dobrym wyświetlaczem ( w Galaxy S4 masz full Hd Amoled) co daje w praktyce rewelacyjną głębie kolorów i kąty widzenia,z kolei w LG masz 5,5 cala IPS full hd która też jest rewelacyjna. Pod względem procesora czy pamięci ram to wygrywa LG nieznacznie wygrywa,ponieważ nie będzie nagrzewał sie tak jak S4. Na minus jakość wykonania,tutaj obydwa modele nie wypadają najlepiej,ale jednak w S4 plastiki są bardziej przyjemne w dotyku. Pytanie o aparat bo obydwa dysponują matrycą 13mpx,z tym że jak dla mnie lepsze zdjęcia i więcej detali zapamiętuje aparat w  S4. Warto wziąć do ręki i porównać,zobaczyć który z nich lepiej Ci leży w dłoni,który bardziej Ci się podoba.

Odnośnik do odpowiedzi

a co powiedziałabyś na Lumie 650 dual sim http://www.sferis.pl/b/48354-smartfon-microsoft-lumia-650-dual-sim-bialy-karta-pamieci-kingston-micro-sd-32gb.html, plusem jest fakt że właśnie dual sim a nie wiesz kiedy Ci będą potrzebne 2 numery, ładnie się synchronizuje z kompem bo jest na windowsie np notatki ONEnote robisz sobie notatki na kompie i odrazu masz je w komórce i odwrotnie (wspominam bo akurat ja dużo korzystam z notatek) aparat też nawet spoko ma i jest duży 5'' :)

Odnośnik do odpowiedzi
5 hours ago, kamusia said:

kemolis mówisz o tym modelu??  możesz coś więcej o nim powiedzieć ?

http://www.sferis.pl/p/367392-smartfon-huawei-p8-lite-dual-sim-bialy-p8litewh.html

Tak mówie o tym , jestem z niego bardzo zadowolony. hmm polece jeszcze