Skocz do zawartości

Samsung galaxy S5


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Jestem zielony jeśli chodzi o telefony, smartfony itp...

Niedługo zaczynam szkolę w niemczech i potrzebny jest mi smartfon (tak mi się wydaje)

Do tej pory korzystałem ze starej noki... dzonić dzwoniła, smsy dalo się pisać. 

Na temat smartfonów wiem nie za wiele (w ogóle nic nie wiem)

Miałem do czynienia z Nokia Lumia, Htc jakis starszy model i z Iphonem.... Najlepiej dla mnie jako że prosto było obsługiwać przez 5minut wypadła nokia. Ale ten temat nie jest istotny.

Mam ważne pytanie:

Zamierzam w następnym tygodniu kupić Samsunga galaxy S5 w abonamencie za 44Euro miesiecznie... Cena wysoka bo abonament drogi.  W abonamencie mam 2Gb, 50mb/sec LTE, i inne mniej istotne funkcje.

Mam ważne pytanie: Jeśli telefon ma obsluguje LTE4G to wziasc w tym abonamencie gdzie jest LTE ? czy się to opłaca ?

Czy w samsungu dużo jest bajerów których kliknięcie spowoduje jakieś drastyczne wzrosty wydatków ? (tego się obawiam)

Co sądzicie w ogóle o wyborze tego telefonu jako pierwszego smartfonu potrzebnego do komunikacji i korzystania dosyć częstego z internetu ?  Boje się że się zgubie w tym wszystkim co tam bedzie ;/

Mógłby mi ktoś doradzić czy wziąść ten tel ? 

Jeśli ktoś byłby bardziej chętny można zajrzeć na tego linka i porównać abonamenty: (Który mi wystarczy ??)

http://www.o2online.de/handy/samsung-galaxy-s5/?exclusivId=epo2p_6x6-b_samsung-galaxy-s5-pre-ordering#2

Chcę wziąść : o2 All-in L

 

Z góry dziękuję za informacje.

Pozdrawiam Szymon.

Odnośnik do odpowiedzi

Samsung Galaxy S 5 zapowiada się ciekawie,ale póki co wstrzymałbym się z jego zakupem. Najpierw dowiedz się od operatora czy jesteś w zasięgu LTE aby móc w pełni wykorzystac jego funkcje,wydaje mi się ze na terenie Niemiec nie powinno być z tym żadnego problemu.

Odnośnik do odpowiedzi